۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 55394407

جزیره کیش دارای مراکز خرید و جاذبه‌های فراوانی است و مسافران زیادی جذب می‌کند. با ما همراه باشید تا درباره ساعت کار مراکز خرید کیش بدانیم.

ساعت کار مراکز خرید کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: ساعت کار مراکز خرید کیش برای مسافران و گردشگران این مقصد هیجان‌انگیز و دیدنی در دل آب‌های خلیج همیشه فارس اهمیت به سزایی دارد چرا که به دلیل شرایط آب‌وهوایی، ساعت کاری مراکز آن با دیگر نقاط ایران متفاوت است و این تفاوت ایجاب می‌کند پیش از مراجعه به فضاهای مختلف در کیش از جمله مراکز خرید آن از بازه زمانی کاری این مراکز اطلاعات دقیق‌تری وجود داشته باشد. در ادامه به شرایط آب‌وهوایی و اقلیمی جزیره کیش و ساعت کار پاساژهای آن پرداخته می‌شود. و برای خرید هتل کیش اسنپ تریپ می توانید به اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه فرمایید.

آب‌وهوای کیش و تأثیر آن بر ساعت کار

برای مطلع شدن از ساعت کار مراکز خرید کیش نیاز است تا بیشتر درباره شرایط آب و هوایی این مقصد بی‌نظیر گردشگری و اقلیم منطقه بدانیم، جزیره کیش با قرارگیری در جنوب ایران عزیز و میان آب‌های خلیج همیشه فارس به لحاظ اقلیمی گرم و مرطوب دسته‌بندی می‌شود. با این توضیح که میانگین دمای سالانه در جزیره کیش ۲۶.۶ درجه سلسیوس است و به طور معمول دما از گرم تا خیلی گرم تغییر می‌کند و رطوبت ۶۰ درصدی آن در بیشتر فصل‌های سال به شدت محسوس است.

در راستای ساعت کار مراکز خرید کیش، میزان ساعات آفتابی جزیره نیاز به توجه دارد. کیش در منطقه به طور سالانه حدود ۳۱۰۰ ساعت، آفتاب دارد و به نحوی به نسبت دیگر جزیره‌ها دارای بیشترین ساعات آفتابی است و با قرار گرفتن در دل آب‌های خروشان خلیج همیشه فارس و بودن در مسیر سیستم‌های پر فشار گرمسیری، در بیشتر ایام سال گرم و مرطوب است. بدون شک تمام موارد ذکر شده بر ساعات کاری مرکزهای خصوصی و دولتی و همین‌طور مراکز خرید تأثیر گذاشته و مدت زمان فعالیت هر یک در دو بازه تعریف شده است.

ساعت کار مراکز خرید کیش

ساعت کار هر یک از مراکز خرید کیش

در پی اطلاع از ساعت کار مراکز خرید کیش می‌توان به طور کلی دو بازه زمانی ۹ صبح تا ۱ بعد از ظهر و ۵ عصر تا ۱۱ شب را به عنوان ساعات کاری مرکزهای خرید و بازارهای کیش دید. این ساعات در پیک تعطیلات نوروزی تغییر می‌کند و از اول تا سیزده فروردین ماه پاساژها و بازارهای کیش از ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب به صورت کامل باز هستند و فعالیت می‌کنند، گفتنی است که این تغییر ساعت کاری به دلیل حجم بالای مسافران انجام می‌شود و بعد از اتمام تعطیلات مجدد به حالت قبل بر می‌گردد.

مرکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش: این بازار که بین خیابان رودکی و فردوسی قرار گرفته از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ و از ساعت ۱۷:۳۰ عصر تا ۲۳:۳۰ فعال است.

مرکز خرید دامون کیش: در خیابان وصال واقع شده و ساعت کار آن از ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۳:۳۰ بعد از ظهر ادامه دارد و در بازه دوم از ساعت ۱۷ شروع به کار می‌کند و تا ۲۳ فعال است.

مرکز خرید سارینا کیش: این مرکز در بلوار خیام و روبه‌روی هتل ارم قرار دارد و ساعت کار آن از ۱۰ صبح شروع می‌شود و تا ۲۳ ادامه دارد.

بازار مرجان کیش: از سال ۱۳۷۰ در حال فعالیت است و در خیابان مرجان قرار دارد. این بازار نیز از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ به طور کامل باز است و به مشتریان خود خدمات می‌دهد.

بازار مروارید: از جمله بازارهای قدیمی کیش محسوب می‌شود، ۲۸ سال قدمت دارد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. ساعت کاری مروارید از ۹ صبح شروع می‌شود و تا ۱۳:۳۰ ادامه دارد و بازه دوم کاری از ۱۷:۳۰ مجدد شروع می‌شود و تا ۲۳ مشابه بسیاری از مراکز خرید کیش تمام می‌شود.

مرکز تجاری کیش: در خیابان فردوسی واقع شده و از ۹ صبح شروع به کار می‌کند و تا ساعت ۱۳ بازه اول را تمام می‌کند و در بازه دوم از ساعت ۱۷ فعال می‌شود و تا ۲۲:۳۰ به کار ادامه می‌دهد.

ساعت کار مراکز خرید کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید