لیست بازیکنان داخلی تیم ملی در آینده دستخوش تغییر نخواهد شد و در دو هفته آتی لیگ برتر هم همان ۱۷ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

کی‌روش لیست نهایی تیم ملی را بست؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، در تمرینات دو سه روزه این ۱۷ بازیکن در کمپ تیم های ملی هیچ کار فنی انجام نمی شود و بازیکنان به واقع تمرینات ریکاروری را در کمپ تیم های ملی پشت سر می گذارند. از آنجایی که قرار است، تیم ملی در جام جهانی بازی های پرفشاری را پشت سر بگذارد، کارلوس کی روش تلاش می کند، از نظر بدنی شرایط بازیکنان مدنظر خود را بهتر کند.

در اولین اردوی ریکاوری ۱۶ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند، اما برای اردوی دوم یک بازیکن اضافه شد که این بازیکن محمد رضا اخباری بود. مربی دروازه بان های تیم ملی که از نزدیک در استادیوم آزادی تماشاگر بازی پرسپولیس در برابر تراکتور بود، از کارلوس کی روش خواست اجازه دهد، محمد رضا اخباری را هم در اردوی تیم ملی امتحان کند که سرمربی تیم ملی با این درخواست موافقت کرد.

البته همه ۱۷ بازیکنی که در اردوی تیم ملی حضور دارند، در لیست نهایی تیم ملی جای نخواهند گرفت و کارلوس کی روش این موضوع را به آنها متذکر شده است. کارلوس کی روش از بازیکنان خواسته در صورت خط خوردن روحیه خود را از دست ندهند چرا که بلافاصله بعد از این بازی ها جام ملت ها برگزار می شود.

کارلوس کی روش خطاب به ملی پوشان گفت: برخی از ملی پوشان به خاطر شرایط سنی بعد از جام جهانی از اردوی تیم ملی خط خواهند خورد و این فرصت را به بازیکنان جدید می دهد تا فرصت درخشش در ترکیب تیم ملی را به دست بیاورند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید