۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 55393824

باتوجه به اینکه در آستانه جام جهانی قرار داریم آسیب دیدگی بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال آرژانتین نگرانی‌های زیادی را برای هواداران و کادر فنی این تیم به وجود آورده است.

دل‌آشوبه مسی پیش از جام جهانی

به گزارش سلام نو به نقل از Direct TV، تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تقریبا ۵ هفته دیگر باقی مانده است. تیم ملی فوتبال آرژانتین با حضور ستاره‌های بزرگی مثل لیونل مسی یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت بزرگ است.

آسیب دیدگی بازیکنان بزرگ آلبی سلسته مثل دی ماریا و پائولا دیبالا نگرانی های زیادی را برای هواداران و کادر فنی این تیم به دنبال داشته است و حتی مسی کاپیتان این تیم را نگران کرده است.

این بازیکن بزرگ گفت: امیدوارم که دیبالا و دی ماریا به جام جهانی برسند. آنها هنوز فرصت دارند و باید دوران مصدومیت را پشت سربگذارند. آسیب دیدگی قبل از جام جهانی بیشتر از هر چیزی من را نگران می کند. امیدوارم که همه بازیکنان در بهترین حالت به جام جهانی برسند.

او ادامه داد: ترس از آسیب دیدگی برای هر بازیکنی وجود دارد اما مهم این است که بازیکنان بدون ترس و به صورت طبیعی بازی کنند.این جام جهانی نسبت به دیگر جام جهانی ها به خاطر فصل برگزاری آن متفاوت است. این طبیعی است که بعضی از بازیکنان نتوانند در جام جهانی به میدان بروند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های مکزیک، عربستان و لهستان همگروه است.

مسی اعلام کرده است که این آخرین جام جهانی او است و بعد از این رقابت‌ها از بازی‌های ملی خداحافظی خواهد کرد. هواداران این بازیکن امید زیادی دارند که او قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید