اگر به استان مازندران رفته اید و به شنا کردن در سواحل این استان علاقه دارید، باید بهترین سواحل مازندران برای شنا را به خوبی بشناسید.

بهترین سواحل مازندران برای شنا

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر به استان مازندران رفته اید و به شنا کردن در ساحل علاقه دارید، باید بهترین سواحل مازندران برای شنا را بشناسید. در مازندران سواحل زیادی وجود دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند. برخی از سواحلی که در مازندران هستند برای شنا کردن مناسب نمی باشند. اما برخی دیگر از سواحل برای شنا کردن گزینه مناسبی هستند. بسیاری از افراد از شنا کردن در سواحل مازندران لذت می برند. به همین دلیل مایل هستند که بهترین سواحل استان مازندران را جهت شنا کردن بشناسند. به طور کلی استان گلستان، گیلان و مازندران به‌ عنوان استان‌ های ساحلی کشور ایران شناخته می شوند. این سه استان دارای شهرهای ساحلی زیادی می باشند که هر یک از آنها دارای زیبایی منحصر به فردی هستند. اگر شما به دنبال تمیزترین و زیباترین سواحل استان مازندران برای شنا کردن هستید در ادامه با ما همراه گردید.

معرفی بهترین سواحل مازندران برای شنا

تعدادی از سواحلی که در استان مازندران می باشند تنها برای شنا کردن مناسب هستند. شما می توانید در این سواحل شنا کنید و لذت ببرید. برخی از بهترین سواحل مازندران برای شنا که شما می توانید از آنها استفاده کنید عبارت هستند از :

1. ساحل نمک آبرود

ساحل نمک ‌آبرود به عنوان زیباترین ساحل مازندران برای شنا می باشد. منطقه گردشگری نمک آبرود یکی از مناطق خاص و منحصر به فردی است که در قسمت شمالی جاده چالوس قرار گرفته است. امکانات زیادی در ساحل نمک ‌آبرود وجود دارد که هر یک از این امکانات را می توانید برای لذت بردن از ساحل استفاده کنید. قایقرانی موتوری و پدالی، آلاچیق های متفاوت برای اقامت و رستوران های ساحلی که نمای زیبایی از دریا دارند به عنوان امکانات این ساحل شناخته می شوند.

 آقایان و بانوان به راحتی می‌ توانند در این ساحل که زیباترین ساحل مازندران است، شنا کنند. همچنین آب برای دوش گرفتن آقایان و بانوان بعد از شنا کردن در این ساحل قرار گرفته است. از آنجایی که ساحل نمک‌ آبرود شگفت انگیز و تماشایی می باشد به عنوان یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین سواحل شمال کشور ایران شناخته می‌ شود. همچنین از آنجایی که درختان شمشاد زیادی در این ساحل وجود دارد بسیاری از افراد ورزش های آبی مورد علاقه شان را در این ساحل انجام می دهند.

بهترین سواحل مازندران برای شنا

سواحل استان مازندران

2. ساحل کلارآباد

ساحل کلارآباد را به عنوان یکی دیگر از سواحل زیبای استان مازندران برای شنا می شناسند. کلارآباد یکی از شهرهای بی نظیر استان مازندران می باشد. این شهر در کنار دریای خزر قرار گرفته است. ساحل دیدنی کلارآباد برای بسیاری از گردشگران جذابیت خاصی دارد. در واقع یکی از مهمترین ویژگی‌ های ساحل کلارآباد این است که تمیز می باشد. پلاژهای خصوصی زیادی را در این ساحل تاسیس کرده اند. بر همین اساس شما می توانید در این پلاژها ورزش های آبی هیجان انگیزی را انجام دهید. ساحل کلارآباد یکی از سواحل پهناور می باشد که ویلاهای زیادی دارد. بر همین اساس خرید و فروش ویلا در این منطقه شمال کشور ایران رونق پیدا کرده است. اگر شما می خواهید در یکی از بهترین سواحل شهرستان مازندران شنا کنید ساحل کلارآباد انتخاب مناسبی است.

3 ساحل نور زیباترین ساحل مازندران

یکی دیگر از بهترین سواحل مازندران برای شنا ساحل نور می باشد. طول خط این ساحل حدود ۲۳ کیلومتر است. ساحل سازی که برای این ساحل جهت شنا کردن انجام شده بسیار مناسب می باشد. طرح های متفاوتی برای شنای آقایان و خانم ها در این ساحل اجرا شده است. امکانات رفاهی که برای گردشگران فراهم شده بی نظیر می باشد. طرح اصلی دریا که در این ساحل مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می ‌گیرد درون شهر قرار گرفته است. شما می توانید از امکانات بی نظیر این ساحل برای شنا کردن و لذت بردن از فضای ساحل استفاده کنید. به طور کلی اگر شما به شمال کشور سفر کنید نمی توانید هیچ شهری را نسبت به دیگر شهرها برتر بدانید. اما ساحل نور یکی از سواحل بی ‌نظیر و خاصی است که بازدید از آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

4. ساحل فرح آباد

ساحل فراح آباد به عنوان یکی دیگر از سواحل زیبای استان مازندران برای شنا می باشد. ساحل فرح آباد به عنوان یکی از سواحل بی نظیر شمال کشور می باشد که امکانات زیادی دارد. رستوران های متفاوت، پارکینگ، فروشگاه مواد غذایی، آلاچیق سرپوشیده، خانه های اجاره ای، ساحل شنا آقایان و بانوان و ... از جمله امکانات این ساحل هستند. ساحل فرح آباد را در گذشته به عنوان ساحل خزر آباد می شناختند. همچنین از آنجایی که شرایط مناسب برای شنا کردن در این ساحل وجود دارد آقایان و بانوان به راحتی می‌توانند در این ساحل شنا کنند.

بهترین سواحل مازندران برای شنا

سواحل شنای مازندران

5. ساحل چالوس زیباترین ساحل مازندران

یکی از پرطرفدارترین و بهترین سواحل مازندران برای شنا، ساحل چالوس می باشد. از آنجایی که این ساحل در منطقه خط هشت چالوس قرار گرفته است مورد توجه مسافران قرار نمی گیرد. همین مسئله موجب شده که ساحل چالوس بکر و زیبا باقی بماند. در ایام توریستی مانند فصل تابستان و بهار این ساحل شلوغ و پرتردد خواهد شد. ساحل چالوس به عنوان یکی از دیدنی های جذاب شمال کشور شناخته می‌ شود. البته از آنجایی که دارای امکانات غریق نجات نمی باشد شنا کردن در این ساحل باید با احتیاط انجام گردد. اگر قصد شنا در ساحل چالوس را دارید وارد بخش های عمیق ساحل نشوید. پلاژهای موجود در این ساحل مناسب اقامت شبانه نیستند. در طول شب نورپردازی برای ساحل انجام نشده است. به همین دلیل توصیه می کنیم که برنامه تفریحی تان را پیش از غروب آفتاب تمام کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • امیر IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 1
    ساحل متل قو،رو،جاانداختی.
  • مهدی بخشی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    اره ساحل چالوس خیلی جای خوبیه مخصوصاکه فاضلاب شهرچالوس مستقیماوارددریامیشه🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید