۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 55393627

بندر کیاشهر یکی از بهترین مناطق دیدنی شمال کشور است. مناطق شمالی زیبا و جذاب هستند. اگر به کیاشهر رفته اید از بهترین ساحل کیاشهر بازدید کنید.

معرفی بهترین ساحل کیاشهر

سلام نو-سرویس گردشگری: بندر کیاشهر یکی از بهترین مناطق دیدنی شمال کشور می باشد. بیشتر مناطق شمالی، زیبا و جذاب هستند. اگر به کیاشهر رفته اید باید از بهترین ساحل کیاشهر بازدید نمایید. سواحل زیادی در شمال شهر کشور قرار دارند که هر یک از آنها دارای جذابیت و زیبایی خاصی هستند. هرساله گردشگران زیادی از بندر کیاشهر بازدید می نمایند. بندر کیاشهر را در گذشته به نام بندر فرحناز می شناختند. این بندر در نزدیکی آستانه اشرفیه است و تنها ۱۷ کیلومتر با این شهر فاصله دارد. یکی از بهترین چشم اندازهای این بندر همجواری آن با رودخانه سفید رود می باشد. همچنین بندر کیاشهر در دل جنگل قرار گرفته است و جذابیت های بصری بی نظیری دارد.

از آنجایی که بندر کیاشهر در نزدیکی دریای خزر است، به عنوان یکی از مناطق دیدنی شمال ایران شناخته می شود. ساحل بندر کیاشهر امکانات زیادی دارد، شما می توانید از این امکانات برای لذت بردن از دریا و آب و هوا استفاده کنید. فصل بهار بهترین فصلی است که می توانید برای رفتن به بندر کیاشهر انتخاب کنید. خاک حاصلخیزی که این بندر دارد موجب شده تا محصولات کشاورزی با بهترین کیفیت تولید شوند. بادام زمینی، برنج مرغوب، انواع سبزی و صیفی جات به عنوان محصولات کشاورزی این بندر می باشند. در فصل صید، انواع ماهی ها از ساحل کیاشهر صید می شوند.

بهترین ساحل کیاشهر، ساحل عسگر آباد

ساحل عسگر آباد را به عنوان بهترین ساحل کیاشهر معرفی می کنند، چرا که زیبایی بی نظیری دارد و بازدید از آن برای گردشگران لذت بخش است. ساحل عسگر آباد در کیلومتر ۵ جاده کیاشهر قرار گرفته است. هر یک از مناظری که در ساحل هستند چشم انداز رویایی دارند. این ساحل در دهستان دهکاء قرار گرفته و شما از کیاشهر تا این روستا فاصله زیادی را نیازی نیست که طی کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این ساحل، بکر بودن آن می باشد. در واقع بکر بودن این ساحل موجب شده تا همیشه مورد توجه بازدیدکنندگان قرار بگیرد.

ساحل عسگر آباد به عنوان زیباترین ساحل بندر کیاشهر شناخته می شود که خط مرزی آن سرشار از شالیزارهای زیبا می باشد. جنگل های سرسبزی که در این ساحل قرار گرفته زیبایی آن را چند برابر کرده است. از سال ۱۳۸۰ این ساحل توسط بسیاری از افراد مورد بازدید قرار گرفت و محبوبیت آن روز به روز بیشتر شد. در تمامی فصول می توانید از این ساحل بازدید نمایید. بازار محلی این ساحل، چهارشنبه ها برگزار می شود و ماهش فروشان در بازار حضور دارند.

امکانات بهترین ساحل کیاشهر

شما می توانید از امکانات بهترین ساحل کیاشهر برای لذت بردن از سفر خود استفاده کنید. برخی از مهمترین امکاناتی که مربوط به بهترین ساحل بندر کیاشهر می باشد عبارت است از :

معرفی بهترین ساحل کیاشهر

بندر کیاشهر

۱. آلاچیق های خانوادگی

آلاچیق های خانوادگی زیادی را در ساحل بندر کیاشهر بنا کرده اند. بنابراین شما می توانید به صورت خانوادگی یا به همراه دوستان تان در این آلاچیق ها اوقات خوشی داشته باشید. صرف ناهار و یا شام در این آلاچیق ها برای بسیاری از افراد لذت بخش می باشد. تعداد آلاچیق هایی که در این ساحل قرار گرفته اند زیاد است. به همین دلیل شما می توانید در کمترین بازه زمانی مکانی مناسب در این ساحل، برای استراحت پیدا کنید.

۲. پیست موتور سواری

پیست موتور سواری یکی دیگر از امکانات ساحل بندر کیاشهر می باشد. افرادی که به موتور سواری علاقه دارند می توانند از موتورهای کرایه ای این پیست استفاده کنند. موتور سواری در این ساحل برای بسیاری از افراد لذت بخش می باشد. شما می توانید یکی از موتورهای تک نفره یا دونفره را برای موتور سواری کرایه کنید.

۳. نمایشگاه صنایع دستی ساحل بندر کیاشهر

یکی دیگر از امکاناتی که مربوط به بهترین ساحل کیاشهر می باشد، نمایشگاه صنایع دستی است. اگر شما به صنایع دستی شمال ایران علاقه دارید بهتر است که از این نمایشگاه بازدید نمایید. انواع صنایع دستی که زیبا و جذاب هستند را می توانید از این نمایشگاه خریداری کنید. محصولات حصیری به عنوان بهترین صنایع دستی شناخته می شوند که در این نمایشگاه به فروش می رسند.

۴. تجهیزات شنا و پارک کودک

اگر شما همراه با کودک تان به ساحل بندر کیاشهر رفته اید می توانید از پارک کودک این بندر استفاده کنید. تجهیزات زیادی در این پارک وجود دارد که کودکان می توانند با آنها بازی کنند و لذت ببرند. اگر اهل شنا و گردش در دریا هستید می توانید از تجهیزات شنا و گردش ساحل استفاده کنید. قایق های موتوری زیادی در این بندر هستند که شما می توانید آنها را در بازه زمانی مشخص شده ای کرایه کنید و با سوار شدن روی آنها از مشاهده دریا لذت ببرید. شما تجهیزاتی که برای شنا مورد نیاز می باشند را هم می توانید خریداری کنید و با استفاده از آنها از شنا در ساحل لذت ببرید.

معرفی بهترین ساحل کیاشهر

ساحل کیاشهر

۵. امکانات مورد نیاز برای استراحت

بهترین ساحل کیاشهر دارای امکانات مورد نیاز برای استراحت است. شما می توانید از سرویس بهداشتی، نمازخانه و کافی شاپ هایی که در کنار ساحل هستند استفاده کنید. در کافی شاپ های ساحل انواع نوشیدنی ها سرو می شوند. بنابراین با خرید نوشیدنی مورد علاقه خود و میل کردن آن، می توانید از زیبایی های ساحل لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید