۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 55393320

در سفر به کیش از کارهای هیجان‌انگیز انجام تفریحات دریایی است و برای این تفریحات تعدادی کلوپ وجود دارد، با ما همراه باشید تا درباره کلوپ ۵ ستاره کیش بدانیم.

کلوپ ۵ ستاره کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: کلوپ ۵ ستاره کیش یکی از فضاهای جذاب در منطقه آزاد کیش است که با نام کلوپ مارینا یا مارین دریا تابان فعالیت می‌کند و به عنوان یک کلوپ دریایی با کیفیت توانسته رضایت بسیاری از ساکنان جزیره و مسافران آن را جلب کند چرا که فضاهایی را برای ارائه خدمات و امکانات رفاهی در خود جای داده و کاربر آسایش و امنیت را درون این کلوپ احساس می‌کند و می‌تواند با راحتی و آسودگی خاطر لحظات خوشی را طی زمانی که در کلوپ به سر می‌برد به نحوی شعف‌انگیز سپری کند.

ویژگی‌های کلوپ ۵ ستاره

بدون تردید کلوپ ۵ ستاره کیش از جمله کلوپ‌هایی است که می‌توان در آن تفریحات دریایی را به زیباترین حالت ممکن تجربه کرد چرا که تجهیزات این کلوپ نو و ایمن هستند و مربی‌ها و همین‌طور پرسنل آن بسیار کاربلد و حرفه‌ای. گفتنی است که یکی از مهم‌ترین موارد برای احساس راحتی و آرامش در یک مجموعه که به نحوی خدماتی ارائه می‌دهد، وجود پرسنل آموزش دیده و با بروز رفتارهای محترمانه است و در مارین دریا این مورد به خوبی دیده می‌شود.

کلوپ ۵ ستاره کیش تفریحات دریایی متنوع و هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد، تفریحاتی نظیر کایاک پارویی، شاتل سواری، بنانا سواری، چتر پاراسل، پدال بورد دوچرخه‌ای، غواصی، پدل بورد و گشت دریایی به شکلی مطلوب قابل انجام هستند. لازم به ذکر است تجهیزات این مجموعه از جمله تجهیزات تفریحی و ورزشی به روز و نو هستند و برای رفاه حال کاربرها رختکن دارای لاکرهای اختصاصی است و سرویس بهداشتی نیز دوش دارد، وجود فضایی به عنوان رستوران برای صرف غذا و نوشیدنی در این کلوپ آن را خاص کرده است.

کلوپ ۵ ستاره کیش

تفریحات دریایی کلوپ ۵ ستاره کیش

کلوپ ۵ ستاره کیش به این دلیل که توانسته بعد از مورد ارزیابی و درجه‌بندی کیفیت خدمات توسط سازمان منطقه آزاد کیش، گواهینامه‌ای با نمره ۱۰۰ که با درجه ۵ ستاره کیفیت برابری می‌کند، دریافت کند به عنوان بهترین کلوپ تفریحات دریایی کیش شناخته می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کلوپ دوست‌داشتنی می‌توان به بزرگ بودن فضای آن اشاره کرد، در ادامه به تعدادی از تفریحات دریایی مارین می‌پردازیم.

شاتل سواری: از هیجان‌انگیزترین تفریحات کلوپ ۵ ستاره کیش به شمار می‌رود و در آن بعد از پوشیدن جلیقه نجات و سر کردن کلاه ایمنی سوار بر یک تیوب متصل به قایقی تندرو خواهید شد و به وسیله قایق بر روی آب با سرعتی بالا سر می‌خورید.

بنانا سواری: این تفریح نیز مشابه شاتل است و فرق این دو بر نحوه نشستن بر روی تیوب بادی است. در شاتل شما در کنار همراهان خود بر تیوب سوار می‌شوید و در بنانا بایستی به صورت پشت سر هم بر روی تیوب موزی شکل قرار بگیرید.

چتر پاراسل: این تفریح ترکیبی از تفریح هوایی و دریایی را دارد چرا که برای انجام آن شما با تعدادی کمربند بعد از پوشیدن جلیقه نجات، به یک چتری که با طنابی طویل به قایقی تندرو متصل است، وصل می‌شوید. حین این تفریح به وسیله باد و حرکت قایق به نوعی به پرواز در می‌آیید و امکان تماشای آب‌های خلیج فارس را از زاویه‌ای دلنشین پیدا می‌کنید.

پدال بورد دوچرخه‌ای: این تفریح نیاز به آمادگی بدن ندارد و برای انجام آن نیاز است تا بر یک پدال بورد سوار شد و با پدال زدن بر روی آب حرکت کرد.

کایاک پارویی: در کلوپ ۵ ستاره کیش می‌شود این تفریح را با آمادگی بدنی متفاوت انجام داد و از حرکت بر روی سطح آب‌های خروشان خلیج همیشه فارس نهایت لذت را برد چرا که در سایت این کلوپ خبری از امواج بزرگ و کوچک نیست.

کلوپ ۵ ستاره کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید