هزینه سفرهای هوایی به عتبات را در شرایط کنونی، بین ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

قیمت‌ جدید بلیط سفر سفرهای هوایی و زمینی به عراق اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی ـ معاون عتبات سازمان حج و زیارت ـ در شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، هزینه سفرهای هوایی به عتبات را در شرایط کنونی، بین ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هزینه سفرهای زمینی از سه میلیون و ۶۰۰ هزار تا شش میلیون تومان و کاروان‌های ارزان‌قیمت نیز از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تا سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است


ارزان‌سازی سفرهای زیارتی برای جذب زائران

او با بیان این‌که در طرح نوین عتبات، ارزان‌سازی سفرهای زیارتی با هدف جذب حداکثری زائران در اولویت قرار گرفته است، افزود: دوره جدید اعزام‌ها که بعد از اربعین آغاز شده برای اعزام ۴۲ هزار زائر ظرفیت‌سازی شده است. درحال حاضر نیز شش هزار زائر در قالب کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت در عراق هستند و امروز نیز ۳۵ کاروان دیگر به عتبات اعزام شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالفتاح نواب ـ‌ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ که ریاست این شورا را به عهده داشت، از رییس سازمان حج و زیارت خواست با توجه به گذشت بیش از ۱۰ ماه از اجرای طرح نوین عتبات، راهکارهای عملی برای رفع مشکلات هرچه سریعتر اجرایی شود و برای ارائه خدمات در عتبات از شرکت‌ها و نیروی انسانی توانمند و نرم‌افزار مناسب عتبات استفاده شود.

او تاکید کرد: برای انجام دادن اقدامات لازم در عتبات، طرح اصلاح شده تا هفته اول آبان‌ماه تهیه و به جلسه شورای برنامه‌ریزی ارائه شود.

سرپرست حجاج ایرانی در ادامه به رییس سازمان حج و زیارت توصیه کرد درباره محاسبه هزینه‌های ارزی و ریالی زائران در حج تمتع امسال براساس خدمات دریافت نشده و یا خدماتی که موسسه مطوفین ایران در عربستان، ناقص ارائه کرده است، پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید