عصر هنگام ساختمان‌ها و خرابه‌ها به طرز خلاقانه‌ای روشن می‌شوند و رستوران‌ها میز و صندلی‌هایی را در پیاده‌روها می‌چینند.

۴ جاذبه گردشگری در پاناما + عکس

سلام نو-سرویس گردشگری: منطقه جغرافیایی کوچک پاناما در طیف متنوعی از مناظر، شهرهای جالب و امکانات بی­شماری برای تعطیلات قرار دارد. سواحل و جزایر زیبا را می­توان در امتداد سواحل اقیانوس آرام و کارائیب پیدا کرد و داخل کوهستان خانه مزارع قهوه، شهرهای کوچک، آبشارها، حیات­وحش و برخی مسیرهای پیاده­روی شگفت­انگیز قرار دارد.

در شهر پاناما، یک کلان شهر مدرن با امکانات خرید، غذاخوری و مجموعه­ای از جاذبه­ها و کارهایی که باید انجام دهید، از جمله معروف­ترین مکان این کشور، کانال پاناما را خواهید یافت. اکثر بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به این شهر می‌روند، به شهر قدیمی شهر کاسکو ویه‌و می‌روند تا کمی از تاریخ شهر را ببینند. اما برای اکثر بازدیدکنندگان، پاناما سیتی فقط یک نقطه شروع قبل از سفر به ماجراجویی به سایر نقاط کشور است.

برای کمک به برنامه‌ریزی سفر خود به این کشور، به فهرست جاذبه­های ما در پاناما مراجعه کنید.

  1. کشتی‌هایی که از کانال پاناما عبور می‌کنند را ببینید

۴ جاذبه گردشگری در پاناما + عکس

معروف­ترین جاذبه پاناما با فاصله زیاد کانال پاناما است که اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام را به هم متصل می­کند. تماشای یک کشتی عظیم و انباشته از ظروف رنگارنگ، عظمت واقعی این شاهکار بزرگ مهندسی را آشکار می­کند. گشت­وگذار با قایق از طریق کانال به شما چشم­انداز بیشتری می­دهد.

شما می‌توانید کانال را از مرکز بازدیدکنندگان پنج طبقه، با یک موزه کوچک، یک رستوران و یک تئاتر در یک ساختمان جداگانه ببینید.

  1. موج­سواری، شیرجه رفتن و غوطه­ور شدن در سواحل بوکاس دل تورو

۴ جاذبه گردشگری در پاناما + عکس

بوکاس دل تورو مقصد ساحلی اصلی پاناما در دریای کارائیب است. این مجموعه از جزایر کم­ارتفاع استوایی، نه چندان دور از مرز با کاستاریکا، به خاطر سواحل با شن‌های نرم برجسته‌اش که آب‌های شفاف و لاجوردی رنگ آن را در برگرفته‌اند، معروف است.

جو این­جا فراتر از آرامش است و بسیاری از مسافران جوان به این منطقه می­آیند و در برخی موارد ماه­ها یا سال ها در آن­جا می­مانند. کارهایی که باید در بوکاس دل تورو انجام دهید شامل موج­سواری، شنا و غواصی است. این فعالیت­ها عموما ارزان هستند.

اگرچه می‌توانید استراحتگاه‌های مجلل با استخرهای مجهز پیدا کنید، اما این یک مقصد مقرون‌به‌صرفه است که عمدتا مجردها یا زوج‌ها از آن بازدید می‌کنند. شهر اصلی که به آن بوکاس دل تورو یا به سادگی شهر بوکاس نیز می‌گویند، در جزیره کولون قرار دارد. سواحل این شهر به خودی خود شناخته شده نیست، اما می‌توانید بخش‌های شنی دوست‌داشتنی را در سایر نقاط جزیره یا با سوار شدن به قایق به جزایر مجاور پیدا کنید. برخی از محبوب­ترین آن­ها ساحل بلوف، ساحل ستاره دریایی و ساحل قورباغه قرمز هستند.

  1. در خیابان­های باریک کاسکو ویجو در شهر پاناما گشت وگذار کنید

۴ جاذبه گردشگری در پاناما + عکس

در حالی که در خیابان­های باریک کاسکو ویجو که به شهر قدیمی نیز معروف است قدم می­زنید، تاریخ شما را احاطه کرده است. ساختمان‌های رنگارنگ، خرابه‌های تاریخی و مناظر عالی از خلیج به سمت برج‌های درخشان پاناما سیتی را ببینید. این منطقه جمع و جور است و همه مناظر در یک قدمی از یکدیگر قرار دارند.

عصر هنگام ساختمان‌ها و خرابه‌ها به طرز خلاقانه‌ای روشن می‌شوند و رستوران‌ها میز و صندلی‌هایی را در پیاده‌روها می‌چینند.

  1. از جزایر سن بلاس دیدن کنید

۴ جاذبه گردشگری در پاناما + عکس

اگر می­خواهید طعم ماجراجویی را بچشید، سفر به جزایر سن بلاس ممکن است همان چیزی باشد که به دنبالش هستید.

بهترین راه برای کشف این جزایر، اجاره قایق بادبانی است. کاپیتان مسیری را در این منطقه دیدنی ترسیم می­کند و در نقاطی زیبا و باورنکردنی توقف می­کند. قایق­ها کاتاماران­های لوکس هستند و سفرهای دریایی بین ۳ تا ۲۱ روز طول می­کشد. در این مکان غذاخوری­های عالی زیر ستاره‌ها قرار دارد. موقعیت این قایق­ها به گونه ای است که امواج به آرامی قایق را تکان می‌دهند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید