۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 55392800

اداره کل هواشناسی استان تهران در گزارش امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۱ از افزایش دمای تهران تا سه‌شنبه خبر داد و وقوع گرد و خاک در جنوب استان را پیش بینی کرد.

هوای تهران گرم می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری است و افزایش نسبی دما تا اواسط هفته برای آن پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران برای ۵ روز آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات همراه با افزایش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

احتمال کاهش نسبی کیفیت هوا در تهران

برای سه شنبه و چهارشنبه (۱۹ و ۲۰ مهرماه) در غرب و نیمه جنوبی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک و احتمال کاهش نسبی کیفیت هوا و دید افقی مورد انتظار است.

از امروز تا سه‌شنبه روند تدریجی و افزایش نسبی دما و برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۰ و ۲۱ مهرماه) هفته جاری کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۸ مهرماه) صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی و وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۹ مهرماه) صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید