۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 55392782

سفر خانوادگی به کیش در تمام مواقع جذاب است به طور خاص اگر برای کودکان نیز تفریحات آبی وجود داشته باشد، در ادامه به پارک آبی کودکان کیش می‌پردازیم.

پارک آبی کودکان کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره کیش مقصدی محبوب و جذاب است و افراد زیادی به دلیل وجود پارک آبی کودکان کیش با خیال آسوده‌تری به این نقطه جالب و دیدنی سفر می‌کنند. منطقه آزاد کیش با داشتن جاذبه‌های متعدد و متنوع تفریحی و گردشگری توانسته طیف وسیعی از سلیقه و خواسته‌های مسافران را پوشش دهد و به همین دلیل سالانه 2 میلیون مسافر و گردشگر را به خود جذب می‌کند. این جزیره جذاب در تمام فصول سال برای مسافران داخل و خارج کشور خواستنی تعبیر می‌شود، به ویژه برای کودکان که به شدت کشف کردنی است.

تجربه پارک آبی اوشن کیش

پارک آبی کودکان کیش در جنوب جزیره و جاده جهان واقع شده و درون مجموعه اوشن یا همان پارک آبی اوشن قرار دارد. جزیره کیش با قرارگیری در جنوب ایران و میان آب‌های شفاف خلیج همیشه فارس دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب است و به نسبت جزیره‌های دیگر منطقه در طول سال ساعات آفتابی بیشتری دارد، از این رو یکی از بهترین تفریحات ممکن در این مقصد تفریحات آبی محسوب می‌شود. گفتنی است که بسیاری از مسافران و گردشگران به لحاظ شرایط دمایی و آب‌وهوایی تمایل به سفر در بازه اواسط پاییز تا اوایل بهار را دارند.

اوشن در کنار فضایی به عنوان پارک آبی کودکان کیش، تعداد زیادی وسیله تفریحی و فضای هیجان‌انگیز برای بزرگسالان دارد علاوه بر این بخش‌هایی را برای خدماتی نظیر اسپا و ماساژ، فضایی نیز برای ارائه امکانات رفاهی نظیر فروشگاه (فروش لوازمی چون مایو، کرم ضدآفتاب و حوله)، رستوران و کافه دارد. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های جانبی برای کودکان در پارک آبی اوشن وجود بستنی بار است که بعد از کلی تحرک و بازی و شنا کردن، با خوردن بستنی حسابی به نشاط می‌آیند و رفع خستگی این عزیزان خردسال می‌شود.

پارک آبی کودکان کیش
چالاب

فضای تفریحی و قوانین در پارک آبی کودکان

پارک آبی کودکان کیش دارای راید آرام است و شامل فضایی برای سرسره با سایبان، فضایی با مجموعه از سرسره‌های متفاوت و یک رودخانه مصنوعی می‌شود. برکو فضایی است که در پارک آبی اوشن برای کودکان طراحی و در آن برای پیشگیری از آفتاب‌سوختگی خردسالان تعدادی سایه‌بان تعبیه شده است، سرسره‌هایی کوتاه و رنگارنگ برکو به یک استخر با عمقی متناسب قد کودکان می‌رسد. چالاب نیز با داشتن مجموعه از سرسره‌ها با ارتفاع متفاوت همین‌طور سطلی که بعد از پر شدن با آب بر روی کودکان خالی می‌شود به شدت بین این خردسالان مورد توجه است و مهیج به نظر می‌رسد.

در پارک آبی کودکان کیش یک رودخانه مصنوعی در نوار محیطی آن در جریان است که کودکان می‌توانند با استفاده از تیوب و سوار شدن بر آن از آب‌بازی نهایت لذت را ببرند و در اطراف اوشن به طور کامل دور بزنند. این راید با نام راشین ریور فعال است و حسن آن در این است که به عنوان یک فضای جدا برای کودکان به شمار نمی‌رود و همراه بزرگسال کودک نیز می‌تواند در کنار کودک قرار بگیرد و با هم لحاظات شادی را سپری کنند. در راستای قوانین نیز نیاز است بدانیم بایستی کودکان قبل از وارد شدن به استخر دوش بگیرند و در حین انجام تفریحات جلیقه به تن داشته باشند.

خوب است برای حضور در پارک آبی کودکان کیش به عزیزان خود یادآوری کنیم که از شوخی کردن، شیرجه زدن و دویدن پرهیز کنند. نیاز است که از کودکان مراقبت کنیم و توجه داشته باشیم در کنار استخر خوراکی و مایعات نخورند و ننوشند. هنگام مشغول بودن کودکان در فضاهای تفریحی اختصاصی خود، بزرگسالان می‌توانند از تمامی رایدهای هولناک، تند و آرام پارک آبی اوشن استفاده کنند، ماساژ بگیرند یا به رستوران و کافه برای صرف غذا یا میان وعده مورد علاقه خود بروند.

پارک آبی کودکان کیش
راشین ریور
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید