در پی حادثه انفجار پل کریمه ۳ نفر کشته شدند. این افراد مسافران خودرویی بودند که در حال حرکت در کنار کامیون بمب‌گذاری‌شده بود.

 انفجار مرگبار پل کریمه / 3 نفر کشته شدند

بامداد امروز شنبه رسانه‌های روسی و اوکراینی از وقوع انفجاری مهیب در پل شبه‌جزیره کریمه خبر دادند؛ این پل معروف به پل «کرچ»، کریمه را به دیگر مناطق روسیه وصل می‌کند.

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، کمیته تحقیقاتی روسیه درباره انفجار امروز در پل کریمه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در حادثه بمب‌گذاری در پل «کِرج» کریمه دست‌کم سه نفر جان باختند.

به نقل از اسپوتنیک، در این بیانیه آمده است:

بر اساس داده‌های اولیه، در پی این حادثه ۳ نفر کشته شدند که به نظر می‌رسد این افراد مسافران خودرویی بودند که (در زمان انفجار) در حال حرکت در کنار کامیون بمب‌گذاری‌شده شده بود. جسد دو مرد و یک خانم کشف شده و هویت آنها نیز شناسایی شده است.

بنا بر اعلامیه کمیته ضدتروریسم ملی روسیه حادثه انفجار در پل کریمه بر اثر انفجار یک کامیون در نزدیکی یک قطار رخ داده که در حال حرکت بر روی پل بود. انفجار کامیون موجب آتش‌سوزی تعدادی از مخازن سوخت قطار شد.

در همین حال وزیر حمل‌ونقل روسیه نیز اعلام کرد که ارزیابی‌های اولیه از وضعیت زیرساخت‌های بخش ریلی پلِ کریمه انجام شده و طبق برنامه حرکت قطارها امروز از ساعت ۲۰ (به وقت محلی) از سرگرفته خواهد شد.

شبه‌جزیره کریمه واقع در جنوب اوکراین، سال ۲۰۱۴ با برگزاری همه‌پرسی رسماَ به خاک روسیه الحاق شد. آمریکا، اوکراین و کشورهای غربی با این همه‌پرسی مخالفت و آن را «اشغال کریمه توسط روسیه» توصیف و به همین علت تحریم‌هایی علیه مسکو اعمال کردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید