۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 55392320

تفریحات دریایی کیش از جمله کارهای هیجان‌انگیزی است که می‌توان با سفر به این جزیره دوست‌داشتنی تجربه کرد و حسابی خاطره خوش ساخت.

تفریحات دریایی کیش

سلام نو ـ سرویس گردشگری: منطقه آزاد کیش از مقصدهای جذاب گردشگری جنوب ایران که با وجود تفریحات دریایی کیش، بیش از پیش خاص شده و مورد توجه قرار گرفته است. قرارگیری در دل آب‌های خروشان خلیج همیشه فارس سبب شده تا امکان انجام تفریحات آبی در زیباترین حالت ممکن فراهم شود و بسیاری از مسافران برای همین منظور به این جزیره سفر کنند. در دسته‌بندی اقلیمی، کیش دارای اقلیم گرم و مرطوب است و شمار زیادی از مسافران و گردشگران بازه زمانی اواسط پاییز تا اوایل بهار را برای سفر به این مقصد انتخاب می‌کنند تا به لحاظ آب‌وهوایی حالت مطبوع و مطلوب‌تری را تجربه کنند.

تفریحات دریایی در جزیره کیش

تفریحات دریایی کیش انگیزه‌ای مضاعف و کششی منحصر به فرد برای مسافران و گردشگران ایجاد می‌کند، به دلیل اینکه متنوع و متفاوت هستند سلیقه و خواسته‌های مختلفی را تحت پوشش قرار می‌دهند و این برای هر کسی که به انجام فعالیت‌های آبی علاقه دارد، بسیار خوشحال‌کننده تلقی می‌شود. اگر تنها یا با خانواده و دوستان به کیش سفر کنیم و تمایل داشته باشیم تنها یا به همراه عزیزانمان دل به آب بزنیم و کاری مهیج انجام بدهیم، امکان انجام تفریحات دریایی به صورت فردی و گروهی وجود دارد.

تجربه تفریحات دریایی در کیش

تفریحات دریایی کیش طرفداران پر شماری دارد و بسیاری از مسافران و گردشگران برای انجام این تفریحات به این جزیره قدم می‌گذارند. تعدادی از آن‌ها انفرادی انجام می‌شود و تعدادی نیز به صورت گروهی قابل انجام دادن هستند و این امکان را فراهم می‌کنند تا با همراهی خانواده، دوستان و دیگر مسافران تجربه‌ای خاطره‌انگیز کسب شود. پاراسل، شاتل، اسکوتر زیر دریایی، اسکی روی آب، جت اسکی، فلای بورد، پدل بورد، بنانا و غواصی از جمله تفریحات آبی کیش هستند و هر یک محبوبیت خاص خود را دارند.

تفریحات دریایی کیش

پاراسل: برای تجربه این تفریح جذاب نیاز است تا به وسیله تعدادی کمربند به چتری متصل شویم و گفتنی است که این چتر نیز به صورت مجزا به واسطه طنابی به یک قایق تندرو وصل است. با حرکت قایق باد به زیر چتر می‌رود و ما نیز در ارتفاعی از دریا قرار می‌گیریم، این تفریح بی‌نظیر به عواملی نظیر سرعت باد و وزن مسافر بستگی دارد و طی آن می‌توان به نحوی هیجان‌انگیز بر فراز آب‌های زلال خلیج همیشه فارس پرواز کرد و لذت وصف نشدنی برد.

شاتل: یکی دیگر از تفریحات دریایی کیش شاتل است که به عنوان تفریحی بسیار پرطرفدار و جذاب شناخته و به صورت گروهی اجرا می‌شود. برای انجام آن مسافران بعد از پوشیدن جلیقه نجات بر روی تیوپی که به وسیله طنابی به یک قایق تندرو متصل است، در کنار هم قرار می‌گیرند و بر روی آب با سرعتی هیجان‌برانگیز کیشیده می‌شوند. در حین این تفریح ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای ممکن است مسافران در آب پرتاب شوند و همین به شدت این تجربه را خاطره‌انگیز می‌کند.

اسکوتر زیردریایی: این تفریح به نحوی غواصی است که با یک دستگاه اسکوتر انجام می‌پذیرد و مسافر برای تجربه آن نیازی به مهارت خاصی ندارد چرا که یک مربی حرفه‌ای در کل فرایند غواصی همراه مسافر است. برای انجام این تفریح مهیج تنها نیاز وجود اشتیاق برای دیدن موجودات در عمق ۱۰ تا ۲۰ متری از سطح آب است.

فلای بورد: در تفریحات دریایی کیش می‌توان از فلای بورد نام برد که در عین سادگی بسیار دلنشین و وجدآور است. طی این تفریح مسافر در وهله اول آموزش لازم را می‌بیند تا بتواند به خوبی کنترل فرمان را داشته باشد و در درون آب فرو نرود، بعد از آموزش برای انجام تفریح بر روی یک بورد که از طریق پمپاژ پر فشار و قوی آب ارتفاع می‌گیرد سوار می‌شود و می‌تواند لحاظاتی تکرار نشدنی برای خود رقم بزند.

تفریحات دریایی کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    کیش زیبا و کم نظیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید