۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 55392211

جزیره کیش مقصدی است جذاب و دیدنی که برای سفر گران و لوکس به نظر می‌رسد اما خوب است بدانیم تفریحات رایگان کیش محدود نیستند.

تفریحات رایگان کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: تفریحات رایگان کیش به راحتی در اختیار ساکنان و مسافران این جزیره قرار گرفته و همان‌طور که از نام این دسته تفریحات مشخص هست برای انجام آن‌ها نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای نیست. جزیره کیش جاذبه‌های فراوان طبیعی، تفریحی و گردشگری دارد و به همین دلیل سالانه 2 میلیون گردشگر و مسافر از خارج و داخل ایران به آن سفر می‌کنند. این مقصد جذاب گردشگری با قرارگیری در دل آب‌های زلال خلیج همیشه فارس گزینه مطلوبی برای تمام کسانی است که تمایل دارند شاهد چشم‌اندازهای متنوع در آرامشی وصف نشدنی باشند.

بازدید از جاذبه‌های رایگان کیش

تفریحات رایگان کیش متعدد هستند و هر یک به تنهایی زیبا و شورانگیز توصیف می‌شود، برای مثال رفتن به پارک ساحلی مرجان و تماشای طلوع و غروب خورشید از جمله همین تفریحات رایگان است. زیبایی و محبوبیت این پارک تنها به چشم‌انداز بی‌بدیل آن محدود نمی‌شود و تماشای آبزیان موجود در این ساحل نظیر مرجان، حلزون، عروس دریایی، شقایق دریایی و حجم زیادی صدف وجدآور است. علاوه بر ویژگی‌های طبیعی ساحل مرجان که دیدن هر یک رایگان است، داشتن امکانات رفاهی مثل آلاچیق، سرویس بهداشتی و مسیری برای قدم زدن نیز سبب شده این ساحل نقطه خوبی برای تفریحات رایگان باشد.

رفتن به نخلستان باغ بهشت از دیگر تفریحات رایگان کیش است و برای تجربه آن بایستی به شمال غربی جزیره دسترسی پیدا کرد. با وجود اینکه حضور داشتن در این مکان در همه ساعات شبانه‌روز امکان‌پذیر است، پیشنهاد می‌شود قبل از پایان روز در نخلستان حاضر باشید تا غروب آفتاب را از میان نخل‌های قدیمی و دیدنی تماشا کنید. کشتی یونانی نیز از جمله جاذبه‌هایی است که می‌توان به صورت رایگان از آن بازدید کرد و در ساحل آن به تفریح پرداخت. دیدن غروب خورشید در این مکان نیز به شدت دیدنی و جذاب است.

تفریحات رایگان کیش

تفریحات رایگان و بازدیدهای هیجان‌انگیز کیش

بازدید از شهر باستانی حریره از جمله تفریحات رایگان کیش محسوب می‌شود، این شهر با کشش تاریخی خود در شمال جزیره واقع شده و دارای فضاهای جذابی نظیر خانه اعیانی و حمام است. هر کجای شهر را که از نظر بگذرانید زیبایی‌های مسحورکننده‌ای مثل کاشی‌ها و تزئینات مختلف به چشمان شما سرازیر می‌شود. رفتن به روستای باغو نیز از تجربه‌های به یادماندنی سفر شما خواهد شد چرا که وجود بافت جذاب روستا به علاوه خانه‌های سنتی و مسجد قدیمی آن مناظر دلچسبی برای دیدن فراهم کرده است.

قرارگیری اسکله بزرگ تفریحی در بلوار دریا به عنوان یکی از تفریحات رایگان کیش به شمار می‌آید، اسکله‌ای که در شرق جزیره واقع شده و هر ساعت از شبانه روز امکان حضور در آن وجود دارد. یکی از شیرین‌ترین تفریحاتی که می‌توان در این اسکله انجام داد، پیاده‌روی است. پیاده‌روی در اسکله بزرگ تفریحی کیش چه در روز باشد چه در شب فرقی نمی‌کند زیرا زیبایی‌ها و چشم‌اندازهای خاص و منحصر به فردی در آن قابل رؤیت است. تفریحات آبی متفاوتی در این اسکله صورت می‌پذیرد و دیدن آن‌ها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

پارک تفریحی میرمهنا دیگر تفریحات رایگان کیش به حساب می‌آید که در دو بخش شمال و شمال غربی جزیره قرار گرفته است. در این پارک امکان پیاده‌روی و پیک‌نیک به خوبی وجود دارد و فضای آن بسیار برای خانواده مطلوب است، مخصوصا وجود زمین بازی برای کودکان که سبب شده خانواده‌ها راحت‌تر در این پارک پیک‌نیک کنند. پارک تفریحی میر مهنا با داشتن اسکله‌ای با ورودی رایگان برای ماهیگیری بسیار فضای هیجان‌انگیزی است و در صورتیکه ابزار و وسایل ماهیگیری را با خود همراه نداشته باشید می‌توانید از بازارهایی که در گوشه و کنار پارک وجود دارد به سهولت تهیه کنید.

تفریحات رایگان کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید