کیش زیبیی‌های بسیاری دارد که توجه گردشگران را به خودش جلب کرده است. یکی از زیباترین‌ ویژگی‌های این شهر ساحل درختان نارگیل می‌باشد که با ۲۵۰۰ درخت نارگیل پوشیده شده است.

ساحلی با ۲۵۰۰ درخت نارگیل در کیش

سلام نو - سرویس گردشگری: ساحل درختان نارگیل یکی از زیباترین سواحل و مکان های دیدنی کیش به ‌شمار می‌رود. با ۲۵۰۰ درخت نارگیل، تعدادی زیادی از درختان لور قدیمی و آلاچیق‌های متعدد، این ساحل نقره‌فام در شرق جزیره کیش و در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی قرار دارد و مکانی شگفت‌نگیز و آرامش‌بخش را برای گردشگران پدید آورده است.

ساحلی با ۲۵۰۰ درخت نارگیل در کیش

ساحل درختان نارگیل در کجا قرار دارد؟

اگر بخواهیم یکی از متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین سواحل جزیره کیش را نام ببریم، بی‌شک ساحل درختان نارگیل کیش یکی از انتخاب‌های ماست. این ساحل در شرق جزیره کیش واقع شده است و با مساحتی حدود ۲۰ هزارمترمربع توانسته مسافران زیادی را جذب کند. در این منطقه، حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ درخت نارگیل سربه‌فلک‌کشیده در مساحت حدود ۲۰هزارمترمربعی وجود دارد. برخی افراد محلی جزیره کیش از این ساحل به‌عنوان یکی از پارک‌های کیش یاد می‌کنند و دلیل آن هم وجود امکانات رفاهی نظیر آلاچیق می‌دانند.

ساحلی با ۲۵۰۰ درخت نارگیل در کیش

مناسب‌ترین فصل برای سفر به ساحل درختان نارگیل کیش

همان‌ طور که گفتیم، ساحل درختان نارگیل بخشی از منطقه کیش است و کیش، منطقه‌ای گرمسیر و البته شرجی است. در فصل‌های زمستان که معمولا در این جزیره شاهد بارش باران هستیم، هوا طوفانی می‌شود و در این صورت، نمی‌توانید ورود کشتی‌ها به این ساحل را ببینید. بهترین فصل برای سفر به کیش و البته سفر به ساحل درختان نارگیل این جزیره، اوایل بهار (فروردین و اردیبهشت) است که علاوه بر متعادل‌بودن آب‌وهوا، با مشکل طوفانی‌بودن هوا هم مواجه نیستید! توجه داشته باشید که در صورت طوفانی‌بودن سواحل نمی‌توانید از ورزش‌های کنار ساحل (نظیر والیبال ساحلی) لذت ببرید؛ بنابراین زمستان خیلی فصل مناسبی برای لذت‌بردن از ورزش‌های کنار ساحل‌های کیش نیست. از طرف دیگر، در فصل تابستان هم دما و رطوبت هوا در این منطقه بسیار زیاد است و گرمای زیاد شما را اذیت خواهد کرد! فصل پاییز هم در منطقه کیش بارش‌های زیادی رخ می‌دهد و باز هم نمی‌توانید از حضور در ساحل و انجام ورزش‌ها و تفریحات ساحلی و دریایی لذت ببرید.

بنابراین هر فصلی مزیت خاص خود را دارد اما هیچ فصلی اندازه اوایل بهار نمی‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد. برخی معتقدند که زمستان فصل مناسبی برای سفر به کیش است؛ اما باتوجه‌به این که بارش‌های زمستان از پاییز هم بیشتر و طولانی‌تر هستند، احتمالا اذیت می‌شوید! پیشنهاد ما این است که برنامه بازدید از ساحل درختان نارگیل کیش را به فروردین و اردیبهشت منتقل کنید.

ساحلی با ۲۵۰۰ درخت نارگیل در کیش

امکانات ساحل درختان نارگیل کیش

اگر قصد سفر به کیش را دارید، نباید بازدید از ساحل درختان کیش را از قلم بیندازید! در این منطقه تمام امکانات رفاهی که به آن نیاز دارید، در اختیارتان قرار دارد. آلاچیق‌های رفاهی اولین چیزی هستند که در این ساحل دیده می‌شوند و تعداد زیادی از آن‌ها رو به دریا قرار گرفته است؛ دقیقا در پشت شما هم درختان نارگیل وجود دارند و می‌توانید از هر دو آن‌ها لذت ببرید. در نزدیکی این ساحل اسکله تقریحی و باشگاه‌های ورزشی آقایان قرار دارند که از مهم‌ترین تفریحات این اسکله می‌توان به نمونه زیر اشاره کرد:

وجود جت‌اسکی‌ها برای جت‌سواری در آب‌های آزاد خلیج‌فارس

وجود انواع قایق‌های ماهی‌گیری، کف‌شیشه‌ای، پدالی و پارویی

وجود امکانات غواصی برای سفر به زیر آب‌های خلیج‌فارس

وجود سه چرخ‌های آبی برای یک تجربه لذت‌بخش

وجود سکوی ماساژ در پلاژ مخصوص آقایان

آموزش‌های تکی و گروهی شنا در این اسکله

و…

ساحلی با ۲۵۰۰ درخت نارگیل در کیش

اگر از آن دسته از افرادی هستید که دوچرخه‌سواری را دوست دارید، در این ساحل می‌توانید از دوچرخه‌سواری هم لذت ببرید. همچنین وجود بوفه‌ها، کافی‌شاپ هتل داریوش و همچنین رستوران میرمهنا به شما کمک می‌کند تا برای صرف ناهار و نوشیدنی از این منطقه خارج نشوید؛ البته باید توجه داشته باشید که کافی‌شاپ و رستوران موجود در این منطقه از قدیمی‌ترین‌ها بوده و نسبت به برخی از جاهای دیگر، گران‌ترند. از سایر امکانات ساحل درختان نارگیل می‌توان به ورزش‌هایی نظیر هندبال، فوتبال و والیبال و همچنین وجود دوش و سرویس بهداشتی اشاره کرد. بنابراین اگر قصد دارید حسابی ورزشی مانند والیبال انجام دهید و سپس یک دوش دل‌چسب بگیرید، این ساحل برای شما مناسب است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید