دزفول یکی از استان‌های زیبای ایران است که جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از جاذبه‌های زیبای این استان پارک جنگلی و آبشار شقایق می‌باشد که ناشناخته مانده است.

پارک جنگلی شقایق ؛ جاذبه‌ای ناشناخته در دزفول

سلام نو - سرویس گردشگری: پارک جنگلی شقایق در کنار تعدادی دیگر از جاهای دیدنی دزفول هنوز ناشناخته مانده و ناشناخته ماندن این منطقه، طبیعت آن را به محیطی بکر و زیبا تبدیل کرده است. کسانی که دوست دارند به دور از هیاهو و شلوغی از طبیعت لذت ببرند، پارک جنگلی شقایق را انتخاب می‌کنند. آبشار زیبای شقایق هم در این مکان واقع شده است که از دور خودنمایی می‌کند و زیبایی پارک جنگلی را دوچندان کرده است.

پارک جنگلی شقایق ؛ جاذبه‌ای ناشناخته در دزفول

پارک جنگلی شقایق مثل بعضی از جاذبه های گردشگری این شهرستان هنوز ناشناخته مونده و ناشناخته موندن این منطقه طبیعت رو به محیطی بکر و زیبا تبدیل کرده. کسانی که دوست دارن به دور از هیاهو و شلوغی از طبیعت لذت ببرن، پارک جنگلی شقایق رو انتخاب می کنن. آبشار زیبای شقایق که از دور خود نمایی می کنه و زیبایی پارک جنگلی رو دوچندان کرده. پارک جنگلی شقایق را مردم بومی منطقه و اهالی شهر درفول به خوبی می شناسن،

پارک جنگلی شقایق ؛ جاذبه‌ای ناشناخته در دزفول

اگه قصد رفتن به این پارک جنگلی و تفریحی رو دارین بخاطر داشته باشید یکی از اهالی منطقه رو که همه راه های رسیدن به پارک جنگلی و آبشار رو به خوبی می دونه باخود همراه داشته باشین. پیشنهاد می کنم اگر به کوهنوردی علاقه مندین با خود وسایل کوهنوردی رو همراه ببرید، چون در ارتفاعات و کوه های اطراف این منطقه مناظر دیدنی زیبایی وجود داره بنابراین فرصت پیش آمده رو از دست ندین.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید