۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 55389247

باتوجه به اینکه کارلوس‌ کی‌روش به تیم ملی بازگشته و جایگزین اسکوچیچ شده است برخی این موضوع را نادرست می‌دانند و همین موضوع موجب شده تا این سرمربی پرتغالی تیم ملی شکل حضورش روی نیمکت تیم ملی را توضیح دهد.

کی‌روش علیه اسکوچیچ کودتا کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران برای هدایت این تیم در جام جهانی از جهاتی بحث برانگیز بود و عده‌ای کار کی‌روش را در مذاکره با فدراسیون در زمانی که این تیم سرمربی داشت، نادرست می‌دانند.

کارلوس کی‌روش در برنامه فوتبال ۳۶۰ در پاسخ به پرسشی در این خصوص از سوی عادل فردوسی پور این‌چنین پاسخ داد: در مقطعی که هنوز انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار نشده بود، مسئول وقت فدراسیون نظر دیگری داشت. در آن مقطع پیامی از سوی یک واسطه دریافت کردم که شخصی آشنا ممکن است در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند و اگر او پیروز شود انتخابش برای تیم ملی ایران تو هستی، آیا آمادگی پذیرش آن را داری؟ من در آن مقطع بیکار بودم و آمادگی پذیرش پیشنهاد تیم ملی ایران یا هر تیم ملی دیگری را داشتم و پاسخ دادم بله، من آماده‌ام.‌ بعد از آن دیگر تا انتخابات فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره‌ای با هیچ شخصی نداشتم. ضمن اینکه من تا زمانی که تکلیف سرمربی وقت تیم ملی مشخص نمی‌شد وارد مذاکره نمی‌شدم. کارلوس کی‌روش چنین کاری انجام نمی‌دهد. اینطور نبوده که کودتایی علیه سرمربی وقت انجام شده باشد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید