مجموعه آنا از سال ١٣٩٦ به عنوان یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم مراقبت از پوست و زیبایی شروع به فعالیت کرده و همواره می کوشد تا در ارائه محصولات خود، کیفیت و استانداردها را در اولویت قرار دهد.

معجزه دستگاه آر اف آنا در جوانسازی پوست برای تمام فصول!

تمایل به جوانسازی پوست و داشتن پوستی زیبا و شاداب، آرزوی هر کسی می باشد. انتخاب مناسب ترین روش جوانسازی نیز، خود موضوعی بسیار مهم می باشد. باید بدانید که کدام دستگاه جوانسازی مناسب شرایط پوستی شما است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تجهیزات زیبایی مناسب پوستتان آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

تجهیزات زیبایی و مراقبت از پوست، دارای انواع مختلفی می باشند. شما می بایست با توجه به نوع و شرایط پوستی که دارید، بهترین دستگاه را برای جوانسازی انتخاب نمایید. یکی از این تجهیزات جوانسازی پوست، دستگاه آر اف می باشد. در ادامه بیشتر با این دستگاه آشنا خواهیم شد.

از دستگاه آر اف چه می دانید؟

درمان با فرکانس رادیویی (RF) که سفت کردن پوست با فرکانس رادیویی نیز نامیده می‌شود، یک روش غیرجراحی برای سفت کردن پوست است. این روش شامل استفاده از امواج انرژی برای گرم کردن لایه عمیق پوست شما به نام درم است. این گرما باعث تحریک تولید کلاژن می شود.

کلاژن رایج ترین پروتئین در بدن شماست. چارچوب پوست شما را ایجاد می کند و به پوست شما استحکام می بخشد. با افزایش سن، سلول های شما کلاژن کمتری تولید می کنند که منجر به افتادگی پوست و چین و چروک می شود. شلی پوست در حدود ۳۵ تا ۴۰ سالگی رخ می دهد که کمیت و کیفیت کلاژن شما شروع به کاهش می کند. RF درمانی از سال ۲۰۰۱ برای مبارزه با افتادگی پوست و علائم پیری استفاده شده است. در این مقاله، ما قصد داریم به نحوه عملکرد این درمان زیبایی و مزایای آن برای پوست شما نگاه کنیم.

معجزه دستگاه آر اف آنا در جوانسازی پوست برای تمام فصول!

مزایا استفاده از دستگاه آر اف در جوانسازی پوست

مزایای اولیه آر اف همانند دستگاه هایفو تراپی سفت کردن پوست و خلاص شدن از شر چین و چروک است. با این حال، آر اف درمانی به دلیل توانایی آن در تحریک تولید کلاژن، ممکن است به مبارزه با آسیب نور خورشید نیز کمک کند.

مبارزه با آسیب خورشید

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV) می تواند باعث شود که رشته های کلاژن در پوست شما شکسته شده و به هم ریخته شوند.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۱ نشان داد که ۳ ماه درمان با RF منجر به بهبودهای بالینی قابل توجهی در گروه کوچکی از افراد با علائم خفیف تا متوسط ​​آسیب خورشید شد.

کانتورینگ بدن

درمان RF ممکن است با تحریک تولید کلاژن به سفت کردن پوست شل روی بدن شما کمک کند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ نشان داد که ۲۴ نفر از ۲۵ نفری که تحت ۵ تا ۸ جلسه جلسات درمانی RF قرار گرفتند، در شکل بدن خود بهبود یافتند. بیست و سه نفر از نتایج خود راضی بودند.

کانتورینگ صورت

یک مطالعه کوچک به مدت ۸ هفته به تأثیر RF همراه با درمان الکترومغناطیسی پالسی پرداخت. محققان بهبود قابل توجهی در شلی پوست صورت در تمام ۱۱ شرکت‌کننده دریافتند و ۷۳ درصد از آنها بهبودهایی در کانتور صورت داشتند.

از بین بردن چین و چروک و خطوط ظریف

مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۸ به بررسی تأثیر RF درمانی بر چین و چروک دور چشم ۷۰ زن میانسال پرداخت. محققان دریافتند که سه درمان در طول ۶ هفته به طور قابل توجهی چین و چروک آنها را کاهش می دهد.

لاغری صورت با دستگاه آر اف

درمان RF این پتانسیل را دارد که به عنوان یک روش غیر جراحی برای لاغری صورت شما استفاده شود.دیک مطالعه در سال ۲۰۱۷ به تأثیر استفاده از RF درمانی برای تجزیه چربی در قسمت تحتانی صورت ۱۴ زن میانسال آسیایی پرداخت.

معجزه دستگاه آر اف آنا در جوانسازی پوست برای تمام فصول!

مجموعه آنا از سال ١٣٩٦ به عنوان یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم مراقبت از پوست و زیبایی شروع به فعالیت کرده و همواره می کوشد تا در ارائه محصولات خود، کیفیت و استانداردها را در اولویت قرار دهد. این مجموعه در طول سال ها خدمت، بهترین محصولات و دستگاه ها را برای حفظ سلامت پوست به کلینیک های پوست و مو و سالن های زیبایی و مصارف خانگی عرضه می کند.

شماره تماس: ۰۹۱۲۹۶۱۴۰۱۴

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید