اجازه بدهید ابتدا یک نکته مهم را بازگو کنم؛ اگر پیج اینستاگرامی ساخته‌اید که الان نه به شماره تماس و نه ایمیل آن دسترسی دارید، یا اصلا هیچ شماره و ایمیل و اکانتی را به آن متصل نکرده‌اید، خب بازگردانی آن واقعا کار سختی است. 

معرفی سایت بازگردانی پیج اینستاگرام + آموزش اینستاگرام

به سایت بازگردانی پیج اینستاگرام نیاز دارید؟ بعضی مواقع هکرها، گاها رقبای ناجوانمرد و حتی بعضا اشتباهات الگوریتم اینستاگرام است که باعث می‌شود پیج اینستاگرام ما از دسترس‌مان خارج شده و اصطلاحا بپرد. حالا در این میان اگر اکانت متعلق به کسب و کارمان باشد که خب شرایط به شدت نگران‌کننده ‌خواهد بود. در این وضعیت به عنوان یک متخصص بازاریابی اینستاگرام یا حداقل کسی که در این رسانه بازاریابی اینترنتی می‌کند، باید به خوبی با روش‌ها و سایت‌ های سایت بازگردانی پیج اینستاگرام آشنا باشید. پس ما را در این مقاله همراهی کنید تا همه چیزی که باید بدانید را به شما توضیح بدهیم.

یکی از جذابترین مشاغلی که امروزه تعداد زیادی از افراد را به خود مشغول کرده است که راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام است؛ با توجه به اینکه اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی در دنیا و ایران است توانسته است حجم زیادی از مخاطبین را به سمت خود جلب کند و به همین دلیل راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام می‌تواند یک راه مناسب برای درآمدزایی باشد؛ اگر تمایل دارید تا چگونگی راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام را از ابتدا به صورت گام به گام آموزش ببینید پیشنهاد میکنم با مراجعه به لینک زیر آموزش کسب و کار در اینستاگرام فرادرس را دریافت کنید و با مشاهده مطالب بیان شده کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید:

سایت بازگردانی پیج اینستاگرام، دسته بندی راهکارها

خب، اجازه بدهید قبل از شروع مقاله، به طور خلاصه به شما توضیح بدهیم که قرار است در ادامه با چه نوع راهکارهایی آشنا شویم؟

  • راهکار برای بازگردانی پیج اینستاگرام بعد از فراموشی رمز عبور
  • راهکار برای بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده
  • راهکار برای بازگردانی پیج اینستاگرامی که خود اینستاگرام آن را تعلیق کرده
  • راهکار برای بازگردانی پیجی که مشکل فنی دارد،
  • راهکار برای بازگردانی پیجی که ایمیل ندارد،
  • راهکار برای بازگردانی پیجی که هکر آن را حذف کرده!

نکته: برای طی کردن هیچ کدام از راهکارهای ادامه مقاله، به سراغ نسخه‌های غیر رسمی اینستاگرام نروید و از طریق خود نسخه اصلی اقدام کنید.

بازگردانی پیج اینستاگرام بدون رمز

خب، برای شروع باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. همینطور می‌توانید از طریق مرورگر رایانه یا تلفن همراه، به صفحه instagram.com/accounts/login بروید.

معرفی سایت بازگردانی پیج اینستاگرام + آموزش اینستاگرام

در این شرایط، اینستاگرام از شما می‌خواهد نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید. در کادر اول هم می‌توانید شماره‌ای که با آن در اینستاگرام ثبت نام کرده‌اید را بزنید، هم ایمیل و هم نام کاربری حساب. فرقی ندارد. در کادر دوم هم باید رمز را وارد کنید. اگر هر دو را به درستی وارد کردید، با فشردن دکمه‌ آبی‌رنگ login وارد پیج‌تان می‌شوید. در واقع اگر قبلا به اشتباه اپ اینستاگرام را حذف کرده باشید، از حساب‌تان خارج شده یا حتی حساب را به‌شکل موقتی غیر فعال کرده باشید، این کار می‌تواند دوباره شما را وارد حساب کند.

حالا در این میان ممکن است رمزتان را از یاد برده باشید. در این شرایط باید روی گزینه Forgot password که با رنگ آبی در تصویر مشخص است بزنید. به این ترتیب، وارد صفحه دیگری شده که آنجا باید شماره تماس، آیدی یا ایمیلی که حساب را با آن ساخته‌اید، وارد کنید. بعد از این، یک لینک به شماره یا ایمیل شما ارسال می‌شود. با کلیک روی آن لینک به صفحه‌ای می‌روید که در آن می‌توانید کد و رمز جدیدی برای صفحه‌تان انتخاب کنید. بعد هم دوباره به همان صفحه ورود اینستاگرام بازگشته و با زدن نام کاربری و رمز جدید، به آن وارد شوید.

بازگردانی پیج اینستاگرام معلق

نگاهی به ارور پایین داشته باشید:

your account has been disabled

ممکن است وقتی قصد ورود به صفحه اینستاگرام‌تان به کمک نام کاربری و رمز را کنید، این ارور را ببینید. در اغلب مواقع معنی این ارور این است که حساب شما از طرف خود اینستاگرام معلق شده! اما باید چه کرد؟ در واقع اینجا نیازمند ورود به سایت بازگردانی پیج اینستاگرام هستید. برای این کار در مرورگر رایانه یا تلفن همراه، وارد این صفحه شوید:

https://help.instagram.com/contact/۶۰۶۹۶۷۳۱۹۴۲۵۰۳۸

بعد از ورود به این صفحه، صفحه‌ای مشابه با تصویر پایین مشاهده خواهید کرد:

معرفی سایت بازگردانی پیج اینستاگرام + آموزش اینستاگرام

همانطور که مشخص است، این صفحه از چندین فرم تشکیل شده که باید برای بازگردانی پیج آنها را پر کنید. به ترتیب باید این کادرها به این شکل پر شوند:

  1. در کادر اول، نام و نام خانوادگی خودتان را وارد کنید. حتی اگر پیج به نام یک کسب و کار و برندتان بوده هم باید اینجا نام خودتان را به انگلیسی وارد کنید نه نام کاربری.
  2. در کادر دوم، ایمیلی که با آن در اینستاگرام ثبت نام کرده‌اید را وارد کنید.
  3. حالا نوبت به Username یا همان نام کاربری می‌رسد. به طور دقیق نام کاربری حساب‌تان را اینجا، در کادر سوم، وارد کنید.
  4. به سراغ کادر چهارم رفته و شماره همراهی که با آن در اینستاگرام ثبت نام کرده‌اید را وارد کنید. (اگر با شماره تماس ثبت نام نکرده‌اید هم شماره‌تان را بنویسید.)
  5. در نهایت در کادر آخر بنویسید که چه درخواستی دارید؟!

در واقع متنی که در این کادر می‌نویسید از اهمیت زیادی برخوردار است. این متن باید چند ویژگی مهم داشته باشد:

  1. اول از همه اینکه به زبان انگلیسی نوشته شده باشد. می‌توانید از یک مترجم یا حتی ترجمه‌گر رایگان گوگل استفاده کنید.
  2. به هیچ عنوان در آن برای شرح دادن نارضایتی و ناراحتی‌تان، به اینستاگرام و هیچ شخص و شرکت دیگری توهین نکنید.
  3. به هیچ عنوان در آن انجام عمل اشتباهی مثل فالوور فیک زدن یا... را تایید نکرده و چیزی را گردن نگیرید.
  4. به هیچ عنوان در آن اظهار پشیمانی یا درخواست بخششی نکنید که تایید کند شما عمل اشتباهی انجام داده‌اید.
  5. ترجیحا به طور خلاصه در آن از متخصصان پشتیبانی اینستاگرام تشکر کنید.

مثلا می‌توانید چنین متنی بنویسید:

سلام. من آقا/خانم فلانی، چند روز است که تلاش می‌کنم وارد حساب اینستاگرامی‌ام شوم. متاسفانه بدون دلیل خاصی مدتی قبل (مثلا ۱ هفته پیش) حسابم روی تلفن همراه من باز نمی‌شود و با زدن نام کاربری و رمز هم نمی‌توانم واردش شوم. طی مدت فعالیتم در اینستاگرام هیچ قانونی از قوانین شما را زیر پا نگذاشته‌ام و نمی‌دانم چرا این بلا بر سر پیج من آمده. از شما بسیار ممنون خواهم شد اگر در بازگردانی پیج به من کمک کنید.

در نهایت دکمه ارسال یا Send که با رنگ آبی مشخص است را بزنید.

نکته: عزیزان، بعد از اینکه پیام‌تان را به اینستاگرام ارسال کنید، در بهترین حالت بین چند ساعت الی چند روز پاسخی برای‌تان ارسال می‌شود. اما در عین حال ممکن است جوابی هم دریافت نکنید. در این شرایط بعد از گذشت ۴/۵ روز، دوباره یک پیام برای شان ارسال کنید. در ضمن مطمئن شوید متنی که برای‌شان می‌نویسید بامعنی بوده و به طور صحیحی نوشته شده.

بازگردانی پیج اینستاگرام با مشکل فنی

خب، به ادامه مقاله سایت بازگردانی پیج اینستاگرام برسیم. به طور کلی اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی پر از باگ است که بسیاری از مخاطبانش را با مشکلات فنی روبرو کرده و می‌کند. حالا در این بین به نظر می‌رسد گزارش این مشکلات میان کاربران ایرانی بسیار بیشتر باشد! در هر حال، اگر مدتی است نمی‌توانید به پیج اینستاگرام‌تان وارد شوید و واقعا هم نمی‌دانید دلیل این موضوع چیست، تمامی این راهکارها را یکی‌یکی امتحان کنید.

  1. فیلترشکن‌تان را خاموش کرده و سعی در وارد شدن به حساب کنید،
  2. اپلیکیشن را از تلفن همراه‌تان حذف کرده، سپس دوباره نصب کنید.
  3. با مرورگر رایانه یا تلفن همراه برای ورود اقدام کنید.
  4. اگر قبلا تلاش می‌کردید با ایمیل وارد شوید، الان شماره تماس را امتحان کنید یا برعکس.
  5. اینترنت‌تان را خاموش و روشن کنید.
  6. اینترنت‌تان را تغییر بدهید. یعنی مثلا اگر با اینترنت تلفن همراه سعی در ورود کرده‌اید، الان با اینترنت رایانه وارد شوید.
  7. از درست بودن رمز و نام کاربری مطمئن شوید.
  8. یک بار مراحل بازگردانی رمز عبور را طی کنید و با رمز جدید وارد شوید.

بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده

از همان ابتدایی که اینستاگرام میان کاربران محبوب شد، هکران و اخاذان اینترنتی هم نسبت به این شبکه اجتماعی علاقه نشان دادند! مخصوصا در این سال‌ها، اصطلاحا جوجه هکرهایی به وجود آمده‌اند که صرفا با هدف سرگرمی دست به هک کردن اکانت دیگران می‌زنند و این موضوع شرایط را کمی بد کرده.

در هر حال اگر در پیج اینستاگرام‌تان به تازگی تغییراتی احساس کرده‌اید، مثلا اضافه شدن محتواهای جدیدی که از سمت شما نبوده، حذف محتواهای قبلی، ارسال دایرکت‌ها، خوانده شدن دایرکت‌هایی که خودتان آنها را نخوانده‌اید و... احتمالا یک هکر به پیج شما وارد شده. البته گاها شرایط بدتر از این‌هم می‌شود! به این ترتیب که هکر بعد از دسترسی به حساب، ابتدا دسترسی شما را به اکانت‌تان محدود کرده و از آن بیرون‌تان می‌کند! اما راهکار چیست؟

اول از همه اگر به ناگهان از حساب خارج شده و احتمال می‌دهید مشکل به حملات هکری مربوط است، به سراغ راهکار اول در همین مقاله رفته و با بازگردانی رمز از طریق شماره تماس یا ایمیل، وارد حساب شوید.

بعد از این، به سراغ گزینه Security در بخش تنظیمات بروید:

معرفی سایت بازگردانی پیج اینستاگرام + آموزش اینستاگرام

در صفحه جدید گزینه‌ای به اسم login activity قرار گرفته. در واقع در این بخش اینستاگرام به شما می‌گوید که طی این مدت فعالیت، چه دستگاه‌هایی به حساب شما دسترسی داشته‌اند. در حالت عادی و وقتی که حساب هک نشده، صرفا باید در این بخش تلفن همراه خودتان یا هر دستگاه دیگری که قبلا با آن وارد اینستاگرام‌تان شده‌اید را مشاهده کنید.

معرفی سایت بازگردانی پیج اینستاگرام + آموزش اینستاگرام

اما اگر هکر به حساب شما دسترسی پیدا کرده باشد، در میان دستگاه‌ها یک یا چند دستگاه نا آشنا را هم مشاهده خواهید کرد. در این شرایط روی گزینه ۳ نقطه کنار دستگاه‌های فعال ناآشنا کلیک کرده و با انتخاب گزینه Log Out، آنها را از حساب خارج کنید. به این ترتیب دسترسی هکر به حساب شما محدود می‌شود. بعد از این حتما اقدام به فعال‌سازی رمز عبور ۲ مرحله‌ای هم بکنید تا دیگر هکران نتوانند وارد حساب‌تان شوند.

نکته: در لیست تصویر بالا، بالای نام هر دستگاه، به شما گفته شده این دستگاه از چه کشور و شهری وارد حساب‌تان شده اما خب همیشه هم اطلاعات جغرافیایی صحیح نیست.

بازگردانی پیج اینستاگرام بدون داشتن ایمیل

اجازه بدهید ابتدا یک نکته مهم را بازگو کنم؛ اگر پیج اینستاگرامی ساخته‌اید که الان نه به شماره تماس و نه ایمیل آن دسترسی دارید، یا اصلا هیچ شماره و ایمیل و اکانتی را به آن متصل نکرده‌اید، خب بازگردانی آن واقعا کار سختی است. در واقع در این شرایط تنها امیدتان گفت‌وگو و مکالمه با متخصصان اینستاگرام است که در این حالت هم واقعا مسیر سختی را برای بازگردانی در پیش دارید. (برای این کار به همان صفحه که بالاتر به شما معرفی کردم، یعنی https://help.instagram.com/contact/۶۰۶۹۶۷۳۱۹۴۲۵۰۳۸ رفته و با متخصصان مکالمه کنید.)

اما اگر صرفا ایمیل ندارید و اکانت را به چیزی مثل یک شماره تماس یا اکانت فیسبوک متصل کرده‌اید، مشکل خاصی نیست!

معرفی سایت بازگردانی پیج اینستاگرام + آموزش اینستاگرام

در این شرایط باید در صفحه ورود اینستاگرام روی گزینه Get help signing in بزنید. بعد از این وارد این صفحه می‌شوید:

معرفی سایت بازگردانی پیج اینستاگرام + آموزش اینستاگرام

اینجا هم کافی است یکی از ۲ گزینه آخری، یعنی ورود با شماره تماس از طریق ارسال پیامک متنی یا ورود با کمک اکانت فیسبوک را انتخاب کنید و بقیه مراحل بازگردانی را بگذرانید.

بازگردانی پیج اینستاگرام حذف شده

خب، در ادامه مقاله به سراغ آخرین راهکار برای بازگردانی پیج می‌رویم. ببینید، بعضی مواقع هکری که به پیج شما دسترسی پیدا کرده، از سر حسادت، رقابت یا هر چیز دیگری، وارد صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام شده و کل حساب‌تان را حذف می‌کند! در این شرایط اول از همه بدانید که خب بازگردانی کار بسیار سختی خواهد بود اما در هر حال باید تلاش‌تان را بکنید. چطور؟

وارد سایت بازگردانی پیج اینستاگرام شوید. منظور همان صفحه با آدرس https://help.instagram.com/contact/۶۰۶۹۶۷۳۱۹۴۲۵۰۳۸ است که در بخش دوم همین مقاله به‌شکل تصویری کار با آن را آموزش دادم. در این صفحه باید در کادر انتهایی، به متخصص اینستاگرام توضیح بدهید که پیج‌تان دچار حمله هکری شده و هکر به طور کامل آن را حذف کرده. در ادامه هم درخواست کنید که راهنمایی‌های لازم را انجام بدهد.

آیا نیاز است برای بازگردانی پیج به سراغ متخصصان برویم؟

ببینید، در بسیاری از مواقع طی کردن مراحل بالا به راحتی باعث بازگردانی پیج شما خواهد شد. اما هست شرایطی هم که ارزش پیج کاری شما بسیار بالا بوده و هر ساعت و روزی که از غیر فعال بودنش می‌گذرد، برای شما هزینه دارد. خب در این شرایط قطعا اینکه به سراغ متخصصان امنیت یا افرادی که در زمینه بازگردانی پیج تخصص دارند بروید، انتخاب خوبی خواهد بود. صرفا قبل از مراجعه، مطمئن شوید فرد یا شرکت مورد نظر قابل اعتماد بوده و البته نمونه کارهایی هم در زمینه بازگردانی پیج اینستاگرام داشته است.

کلام آخر در مورد سایت بازگردانی پیج اینستاگرام

خب به انتهای مقاله سایت بازگردانی پیج اینستاگرام رسیدیم. در این مقاله با بیشتر از ۵ راهکار برای بازگردانی پیج‌های اینستاگرام که دچار مشکلات فنی، امنیتی، حریم خصوصی و... شده‌اند، آشنا شدیم. اگر سوال و نظری دارید در بخش نظرات منتظر شما عزیزان هستیم. در پایان مایلم آموزش دیگری از فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت آموزش اصول ساخت تصویر اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید