در پایه ابتدایی شامل مواردی همچون برنامه‌ریزی درسی، نحوه مطالعه دروس، سنجش کلاس اولی‌ها، علاقمند کردن دانش‌آموزان به درس خواندن، تشخیص دانش‌آموزان بیش فعال یا دچار اختلالات یادگیری و روش‌های قبولی در آزمون‌ تیزهوشان ششم به هفتم است.

مجله استادبانک؛ هرآنچه که دانش‌آموزان و والدین به آن نیاز دارند!

فرقی نمی‌کند که دانش‌آموز چه پایه و چه مقطعی هستید، یا برای موفقیت فرزندتان چه اهدافی را پیش رو دارید. برای موفقیت تحصیلی باید مهم‌ترین منابع یادگیری را در اختیار داشته باشید. معلم خصوصی، مشاوره تحصیلی، کتب کمک درسی، نمونه سوالات امتحانی و گام به گام‌ها از مهم‌ترین منابعی هستند که شما والدین و دانش‌آموزان عزیز در طول سال تحصیلی به آن نیاز پیدا می‌کنید.

با معلم تدریس خصوصی در طول سال تحصیلی برای موفقیت در امتحان‌های ترم می‌توانید کلاس برداشته و با کمک مشاوره تحصیلی با برنامه‌ریزی درسی هدفمند، می‌توانید درس بخوانید. با کمک کتب کمک درسی، مطالب را بهتر و راحت‌تر یاد گرفته و با نمونه سوالات امتحانی مرور و تمرین بیشتری خواهید داشت. بنابراین این منابع یادگیری مهم‌ترین ابزار موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان است.

به دلیل اهمیت دسترسی به این منابع، پس بهتر است با مجموعه‌ای آشنا شوید که ورود به آن تمام نیازهای آموزشی‌تان را رفع خواهد کرد و بهترین وآسان‌ترین روش‌های استفاده از منابع یادگیری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بهترین منابع یادگیری را در مجله استادبانک جستجو کنید!

در مجله استادبانک شما دانش‌آموزان و والدین عزیز می‌توانید به راحتی به منابع یادگیری دسترسی پیدا کرده و همه نیازهای آموزشی‌ خود و فرزند خود را برطرف کنید. همانطور که گفتیم مهم‌ترین منابع یادگیری شامل مشاوره تحصیلی، معلم خصوصی، منابع ‌آموزشی و کمک درسی، نمونه سوالات و گام به گام‌ها است که استادبانک به این شکل همه این موارد را در مجموعه خود پوشش داده است:

مشاوره تحصیلی استادبانک و نقش آن در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان

مشاوره تحصیلی یکی از مهم‌ترین منابع و ابزارهای موفقیت تحصیلی است که دانش‌آموزان به سراغ آن می‌روند. موضوعات مشاوره تحصیلی شامل سه مقطع ابتدایی، متوسطه و کنکور است که شامل موارد زیراست:

 در پایه ابتدایی شامل مواردی همچون برنامه‌ریزی درسی، نحوه مطالعه دروس، سنجش کلاس اولی‌ها، علاقمند کردن دانش‌آموزان به درس خواندن، تشخیص دانش‌آموزان بیش فعال یا دچار اختلالات یادگیری و روش‌های قبولی در آزمون‌ تیزهوشان ششم به هفتم است.

در پایه متوسطه مشاوره تحصیلی علاوه بر موارد مشاوره‌ای و هدایت‌ تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی، شامل آزمون رغبت و توانایی پایه نهم و همچنین روش‌های قبولی در آزمون‌ تیزهوشان نهم به دهم نیز است.  در مقاطع بالاتر و کنکور اهمیت مشاوره تحصیلی به مراتب بیشتر شده و علاوه بر موضوعات برنامه‌ریزی جامع مطالعاتی، برنامه مرور، حل تست و جمع‌بندی، به مسائل روانی و اضطراب دانش‌آموزان نیز می‌پردازد.

در مجله استادبانک در بخش مشاوره تحصیلی راجع به همه موضوعات مشاوره‌ای در سه مقطع ابتدایی، متوسطه و کنکور مطالب و مقالات آموزشی بسیار کاربردی منتشر شده که شما دانش‌آموزان و والدین عزیز می‌توانید از نکات آن‌ استفاده کنید. همچنین با ورود به بخش مشاورین تحصیلی استادبانک، می‌توانید با یکی از مشاورین این مجموعه ارتباط برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم را در هر موردی که نیاز به مشاوره داشته، دریافت کنید.

معلم تدریس خصوصی استادبانک و نقش آن در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان

برای درک هر مطلبی نیاز به آموزش و تدریس روان و حرفه‌ای معلم است. معلمانی که در اکثر مدارس کمبود حضور آن‌ها احساس می‌شود. در این شرایط اولین و بهترین گزینه شرکت در کلاس معلم خصوصی است. آموزش خصوصی همواره یکی از بهترین آموزش‌ها از جهت یادگیری هدفمندتر و تمرکز بالای شاگرد در کلاس بوده است. به دلیل اهمیت حضور معلم خصوصی، استادبانک محتواهای آموزشی نظیر آموزش فیزیک، آموزش زبان، آموزش آیلتس و آموزش‌های سایر دروس را در مجله خود قرار داده است. همچنین با معرفی برترین اساتید تدریس خصوصی در همه مقاطع تحصیلی نیز تلاش کرده است تا بهترین نتایج تحصیلی را برای شما دانش‌آموزان عزیز رقم بزند.

مجله استادبانک؛ هرآنچه که دانش‌آموزان و والدین به آن نیاز دارند!

نمونه سوالات امتحانی  و گام به گام در مجله استادبانک برای مرور و تمرین بهتر دانش‌آموزان

علاوه بر معلم خصوصی و مشاوره تحصیلی، شما دانش‌آموزان عزیز نیاز به بهترین منابع آموزشی برای تمرین و مرور بیشتر دارید. فایل نمونه سوالات دوره‌های مختلف امتحانی و گام به گام دروس یکی از بهترین منابع آموزشی برای جمع‌بندی و مرور مطالب یاد گرفته شده است.

با کمک فایل نمونه سوالات، شما تشخیص می‌دهید که میزان تسلط و مهارت‌تان در حل سوالات امتحانی تا چه میزان بوده و در کدام فصل‌های کتاب اشکال دارید. با کمک فایل گام به گام‌ نیز می‌توانید مروری کوتاه و سریع روی مباحث پراهمیت و مهم کتاب داشته باشید. بنابراین دسترسی به نمونه سوالات و گام به گامی که بتواند همه مطالب مهم کتاب را پوشش داده و سوال خیز باشد، بسیار ضروری است.

در مجله استادبانک، شما دانش‌آموزان عزیز می‌توانید به جامع‌ترین و کامل‌ترین فایل نمونه سوالات و گام به گام دروس دسترسی پیدا کنید. بخش نمونه سوالات امتحانی شامل نمونه سوالات به همراه پاسخ‌ آن برای همه مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا کنکور است. لینک‌های دانلود این نمونه سوالات به صورت فصل به فصل در مجله استادبانک قرار دارد.

همچنین گام به گام تمامی دروس پایه ابتدایی، متوسط و کنکور نیز در صفحات گام به گام استادبانک قرار داده شده که می‌توانید با کلیک روی لینک آن، به صورت رایگان از محتواهای این فایل‌ها استفاده نمایید.

علاه بر مجله استادبانک، شما با دانلود و نصب اپلیکیشن نمونه سوالات و گام به گام دروس استادبانک بر روی گوشی‌های موبایل خود، می‌توانید همه منابع یادگیری یعنی معلم خصوصی، مشاوره تحصیلی، کتب درسی، نمونه سوالات و گام به گام‌ها را در کنار هم داشته باشید.

با انتخاب استادبانک، هدفمند یاد بگیرید و درس بخوانید!

سعی کنید از همان ابتدای تحصیل با یک انتخاب بهینه و هدفمند درس خواندن را شروع کنید. اگر هدفمند و بهینه درس بخوانید، هم در زمان مطالعه کمتر اذیت شده و هم بهترین بازدهی را خواهید داشت. اگر استادبانک را برای همه نیازهای آموزشی خود انتخاب نمایید، به راحتی می‌توانید در زمینه رفع اشکال دروس و هدایت تحصیلی با کمک معلم خصوصی استادبانک و مشاوره تحصیلی این مجموعه، بهترین نتیجه را دریافت کنید.

همچنین برای سایر نیازهای آموزشی خود نظیر محتواهای آموزشی، مقالات مشاوره‌ای، نحوه مطالعه دروس، منابع حل سوال و گام به گام نیز می‌توانید با ورود به بخش مجله مشاوره تحصیلی استادبانک از بهترین خدمات آموزشی آن بهره‌مند شوید . تنها کافیست با ورود به لینک‌های این محتوا یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ جهت راهنمایی ومشاوره رایگان اقدام کرده و بهترین نتایج تحصیلی را با انتخاب استادبانک برای خود رقم بزنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید