۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 55388171

باتوجه به اینکه کی‌روش به ایران بازگشته است و روزهای کمی به جام جهاین باقی مانده است باید دید که این سرمربی پرتغالی در هتل زندگی می‌کند یا باز هم علاقمند به زندگی در آپارتمان است.

کی‌روش دوباره همسایه تاج می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، کارلوس کی‌روش هنگام اقامت در ایران تحت عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان در یکی از برج‌های منطقه سعادت آباد زندگی می‌کرد و چند بار اشاره کرده بود که از زندگی در آنجا راضی است، چون امکانات رفاهی مدنظرش تا حد زیادی وجود داشت. البته کی‌روش غیر از دوران اردوها مدت زیادی در ایران حضور نداشت و اتفاقاً این یکی از همان انتقاداتی بود که از او می‌شد، ولی حالا با توجه به فرصت بسیار کم باقی مانده تا جام جهانی، به احتمال فراوان کی‌روش از اواسط مهرماه در ایران ماندگار خواهد شد. اگر او بخواهد در هتل زندگی کند تکلیف کاملاً مشخص است، ولی اگر اصرار بر زندگی در داخل آپارتمان مسکونی داشته باشد باید ببینیم دوباره فدراسیون می‌تواند برای او در داخل همان برج یک واحد اجاره کند یا دیگر شرایط جهت انجام چنین کاری محقق نخواهد شد؟

نکته جالب توجه این بود که کارلوس کی‌روش در آن برج با مهدی رحمتی به نوعی همسایه بود، چون کاپیتان اسبق استقلال که در دوران مرد پرتغالی از تیم ملی کناره‌گیری کرد هم دقیقاً همانجا زندگی می‌کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید