این قله به دلیل شکل قله‌ای که شبیه کلیسای جامع است نام خود را به خود اختصاص داده است. فعالیت‌های یخبندان این قله را تشکیل دادند و سال‌هاست که به شکل فعلی خود باقی‌مانده است.

زیباترین جاهای کالیفرنیا به روایت تصویر

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: کالیفرنیا، ایالت طلایی، برخی از زیباترین و دیدنی‌ترین مناظر و مکان‌های دیدنی را ارائه می‌دهد! فقط کافی است این تصاویر فوق‌العاده را مرور کنید و از زیبایی آن شگفت‌زده شوید.

آبشار یوسمیتی، پارک ملی یوسمیتی

آبشار یوسمیتی در بین بازدیدکنندگان از سراسر جهان محبوب است. آبی که از آبشارها فرومی‌ریزد و به دریاچه پایین می‌رود از ذوب برف می‌آید. آبشار یوسمیتی پنجمین آبشار مرتفع جهان است و از بالا به پایین ۲۴۲۵ فوت ارتفاع دارد. آبشارها در ماه مه و ژوئن بسیار دیدنی هستند، هنگامی‌که برف آب شد، آبشارها به‌صورت قطره‌چکانی درمی‌آیند و شما باید دوباره منتظر هوای خنک‌تر باشید.

آبشار استورتوان، دره بزرگ سانتا آنیتا

آبشار استورتوانت در دامنه جنگل ملی آنجلس واقع شده است. ارتفاع این آبشار پنجاه فوت است و به دلیل خزه‌ها و جلبک‌هایی که روی صخره رشد می‌کنند بسیار زیبا به نظر می‌رسند. این امر باعث می‌شود رنگ‌هایی که در جریان آب می‌بینید متمایز و مسحورکننده باشند.

بزرگراه ساحلی اقیانوس آرام کالیفرنیا

زیباترین جاهای کالیفرنیا به روایت تصویر

بزرگراه ساحلی اقیانوس آرام در کالیفرنیا یکی از زیباترین بزرگراههای موجود است. این بزرگراه در امتداد خط ساحلی کالیفرنیا قرار دارد و به دلیل مناظر زیبای خود در سراسر جهان مشهور است. این مسیر یک بزرگراه آبی ستاره یادبود به‌عنوان راهی برای شناسایی کسانی است که در نیروهای مسلح ایالات‌متحده خدمت می‌کنند.

سانتا کروز، کالیفرنیا

سانتا کروز یکی از مکانهای موج‌سواری ایالات‌متحده است. این شهر تنها با جمعیتی حدود ۵۰۰۰۰ نفر کوچک است، اما سواحل زیبا و حال و هوای غیرمتعارف بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند.

آبشار مک وی

آبشار مک وی یک آبشار ۸۰ فوتی است که در پارک ایالتی جولیا فایفر برنز واقع شده است. این آبشار به دلیل نزدیکی به اقیانوس درواقع به‌عنوان آبشار جزر و مد طبقه‌بندی می‌شود. این آبشار قبلا مستقیما به اقیانوس می‌ریخت، اما در پی رانش زمین در سال ۱۹۸۵، زمین تغییر کرد و اکنون به ساحلی غیرقابل‌دسترس می‌ریزد.

سانفرانسیسکو

سانفرانسیسکو توسط اقیانوس آرام احاطه شده است و به خاطر پل خیره‌کننده گلدن گیت، خانه‌های رنگارنگ دوران ویکتوریا و آخرین تلهکابین‌های باقی‌مانده مشهور است. این شهر دارای آسمان‌خراش‌های عظیم زیادی است که منظره زیبایی را به وجود می‌آورند. در نزدیکی ساحل جزیره آلکاتراز قرار دارد که محل زندان معروف است.

قله کلیسای جامع

زیباترین جاهای کالیفرنیا به روایت تصویر

قله کلیسای جامع بخشی از رشته‌کوه است که به‌عنوان رشته‌کوه کلیسای جامع شناخته می‌شود. این قله به دلیل شکل قله‌ای که شبیه کلیسای جامع است نام خود را به خود اختصاص داده است. فعالیت‌های یخبندان این قله را تشکیل دادند و سال‌هاست که به شکل فعلی خود باقی‌مانده است.

سنگ غول‌پیکر در لندرز

زیباترین جاهای کالیفرنیا به روایت تصویر

صخره غول‌پیکر یک زیبایی طبیعی واقعی است که باید در سفر به فرودگرها آن را ببینید. این تخته‌سنگ در صحرای موهاو قرار دارد و مساحت آن ۵۸۰۰ فوت مربع است. این صخره هفت‌طبقه است و به‌عنوان بزرگ‌ترین سنگ آزاد جهان شناخته می‌شود.

بزرگراه کالیفرنیا وان

بزرگراه کالیفرنیا وان که از سن دیگو تا سانفرانسیسکو امتداد دارد، یکی از مشهورترین جاده‌های رانندگی در جهان است. گشت‌وگذار در این بزرگراه برای هر کسی که عاشق یک سفر جاده‌ای است، ضروری است.

پارک ایالتی هومبولت ردوودز

در داخل پارک ایالتی هومبولت ردوودز، جنگل راکفلر را خواهید دید که بزرگ‌ترین جنگل هم‌جوار سرخ‌وودهای ساحلی در جهان است. ارتفاع بسیاری از درختان این پارک به بیش از ۹۱ متر می‌رسد و ˮغول استراتوسفر“ بلندترین درخت شناخته‌شده برای بشر بود.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید