۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر: 55387797

سفر به جزیره کیش می‌تواند شامل اقامتی مقرون به صرفه در هتل‌های خوب آن شود، با ما همراه باشید تا به مقایسه هتل های ۴ ستاره کیش بپردازیم.

مقایسه هتل های ۴ ستاره کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: کیش به عنوان یکی از نقاط جذاب گردشگری در جنوب ایران، سالانه سیلی از مسافر و گردشگر داخلی و خارجی را به سوی خود روانه می‌کند چرا که در حوزه اقامت مسافر، امکان پاسخی درخور و رضایت‌بخش را در خود فراهم کرده است. سفر به این مقصد زیبا و دیدنی در بعضی برهه‌های زمانی هزینه بیشتری برای مسافر در پی دارد به این دلیل که برخی فصل‌ها آب‌وهوای جزیره مطلوب‌تر از فصول دیگر است و از این رو حجم گردشگر بالا می‌رود و به همان نسبت هزینه اقامت بیشتر می‌شود.

انتخاب هتل ۴ ستاره در کیش

پیش از مقایسه هتل‌های ۴ ستاره کیش و برگزیدن بهترین انتخاب ممکن بهتر است درباره شرایط اقلیمی این جزیره که در شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان زیبا قرار گرفته بیشتر بدانیم. منطقه آزاد کیش در دسته‌بندی اقلیمی، در اقلیم گرم و مرطوب جای می‌گیرد و با توجه به میزان ساعات آفتابی آن که به نسبت دیگر جزیره‌های منطقه بیشتر است، دمای آن بین گرم و خیلی گرم در زمان‌های مختلف سال متغیر است و میانگین سالانه رطوبت در این جزیره دوست‌داشتنی به ۶۰ درصد می‌رسد که رقم قابل توجهی است.

با این اوصاف برای مقایسه هتل‌های ۴ ستاره کیش شرایط آب‌وهوایی فقط بر مبلغ قابل پرداخت اقامت تأثیر می‌گذارد و گردشگر در هر زمان از سال که اتاق در این هتل‌ها رزرو کند و در آن اقامت داشته باشد، امکاناتی که از هتل‌های چهار ستاره دریافت می‌کند تفاوتی ندارد. مهم است بدانیم تمامی هتل‌های کیش اعم از هتل‌های ۴ ستاره دارای استانداردهای بین‌المللی هستند و در خود امکاناتی نظیر اتاق‌های بزرگ، رستوران، سالن‌های بدن‌سازی و استخر دارند.

مقایسه هتل های ۴ ستاره کیش
اتاقی از هتل لیلوم کیش

بررسی هتل‌های ۴ ستاره کیش

هتل سورینت مریم: این هتل در ۳ طبقه با ۵۵ اتاق و سوئیت به مسافران خود سرویس می‌دهد و در آن امکاناتی مثل سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، اینترنت رایگان در لابی، پارکینگ اختصاصی، روم سرویس و رستوران وجود دارد. حسن این هتل تنها به نزدیکی به اسکله تفریحی کیش خلاصه نمی‌شود و هتل سورینت مریم موقعیت مکانی مناسبی نسبت به مراکز خرید پردیس و مروارید دارد. نشانی: ضلع جنوب شرقی میدان امیرکبیر، هتل سورینت مریم.

هتل لیلیوم: هتلی نسبتا تازه تأسیس با ۱۵۴ اتاق در ۸ طبقه که با کارکنان خوش‌اخلاق و مجرب خود شما را شگفت‌زده خواهد کرد. اتاق‌ها در این هتل چشم‌انداز زیبایی به جزیره دارند و در آن‌ها امکاناتی مثل اینترنت پرسرعت، تلویزیون، میز تحریر، دستگاه چای‌ساز، مینی‌بار، پاور سوئیچ، بالکن و روم سرویس دارد. این هتل برای کسانی که خواهان تشکیل کنفرانس و برگزاری مهمانی هستند مناسب است چرا که دارای سالن کنفرانس و اتاق میهمانی است. اگر به دنبال یک فضای اقامتی آرام و زیبا در نزدیکی مراکز خریدی مثل پردیس و سارینا هستید، بی‌شک هتل لیلیوم کیش بهترین گزینه است. نشانی: میدان پردیس، بلوار رودکی، هتل لیلیوم کیش.

هتل ارم: این هتل ۲۴۳ اتاق در ۹ طبقه و چشم‌انداز منحصربه فردی به ساحل دریا دارد و به دلیل داشتن امکاناتی نظیر رستوران با موسیقی زنده، استخر و سونا و جکوزی، زمین تنیس، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، فروشگاه سوغاتی و صرافی در هتل و نیز وجود تلویزیون، اینترنت، چای‌ساز و مینی‌بار، میز آرایش، تلویزیون و سرویس حمام مجهز در اتاق‌ها محبوبیت ویژه‌ای میان مسافران کیش دارد. هتل ارم کیش به پارک ساحلی و مراکز خرید نسبت نزدیکی دارد. نشانی: بلوار خیام، هتل ارم کیش.

هتل صدف: هتلی مدرن با ۵۵ اتاق مجهز در دو طبقه است که با داشتن امکاناتی چون گشت جزیره، پارکینگ اختصاصی، رستوران و کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت پرسرعت در اتاق و لابی به خوبی رضایت گردشگران را جلب کرده است. نشانی: میدان امیرکبیر، هتل صدف کیش.

مقایسه هتل های ۴ ستاره کیش
هتل صدف کیش
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید