۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 55387735

اقامت در هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای هر سفری به شمار می‌رود از این رو بر آن شدیم تا بهترین هتل های کیش را معرفی کنیم.

بهترین هتل های کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: در راستای معرفی بهترین هتل‌های کیش بهتر است بدانیم سواحل جنوب ایران یکی از جذاب‌ترین فضاهایی است که می‌توان سفر به آن را تجربه کرد و داشتن یک اقامت راحت شایسته هر مسافر به این مقصد است. پیش از هر چیز خوب است بیشتر از شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی کیش بدانیم چرا که آب‌وهوا تأثیر مستقیم بر حجم مسافران این جزیره دارد و پیک‌های سفر نیز بر هزینه‌های اقامت اثر می‌گذارد، گفتنی است این موضوع تنها و تنها بر مبلغ قابل پرداخت اثرگذار است و امکانات رفاهی و خدمات‌دهی هتل‌های کیش در تمام مواقع به یک صورت هستند.

انتخاب بهترین هتل‌های کیش

برگزیدن بهترین هتل‌های کیش از منظرهای متفاوت انجام شدنی است و امکان بررسی دارد به این دلیل که برای بعضی بهترین هتل، هتلی است که به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مقصد نزدیک باشد، برای برخی دوری و نزدیکی به امکان تفریحی و تاریخی اهمیت چندانی ندارد چرا که رفت و برگشت به هر یک از جاذبه‌های مقصد را نوعی شهرگردی تلقی می‌کنند و از این رو کیفیت خدماتی که از هتل دریافت می‌کنند و آسایشی که هنگام اقامت تجربه می‌کنند برای آن‌ها اهمیت بیشتری دارد.

تجربه‌های بی‌نظیر در هتل‌های کیش

منطقه آزاد کیش به دلیل پوشش دادن علایق و سلایق متفاوت، مقصد سفر بسیاری از مسافران داخلی و گردشگران خارجی است و این جزیره سالانه دو میلیون گردشگر را در دل خود پذیرا می‌شود. علاوه بر این وجود جاذبه‌های فراوان طبیعی و گردشگری، تفریحات آبی و غیر آبی، مراکز خرید متنوع و نیز هتل‌های باکیفیت و شایسته توجه سبب شده این نقطه جذاب که در شهرستان بندر لنگه استان بی‌نظیر و دیدنی هرمزگان قرار گرفته از مقاصد مهم و مثال‌زدنی برای سفر در جنوب ایران تلقی شود.

بهترین هتل های کیش
سوئیت هتل مارینا پارک کیش

بهترین هتل‌های کیش با توجه به خواست، نیاز، علاقه و سبک اقامت مسافران متفاوت است. در ادامه با ما همراه باشید تا از ویژگی‌های این هتل‌ها اطلاعات کامل‌تری در اختیار شما قرار دهیم:

هتل ترنج: اقامت در این هتل جذاب یکی از متفاوت‌ترین اقامت‌های تجربه شده مسافر خواهد بود چرا که هتل ترنج مشابه هتل‌هایی که تا به این لحظه دید نیست و اتاق‌های آن به صورت طبقاتی روی یک دیگر قرار نگرفته بلکه اتاق‌ها بر روی خلیج همیشه فارس قرار دارند و کف هر یک از آن‌ها دریچه‌ای شیشه‌ای برای تماشای آب و آبزیان تعبیه شده است. نشانی: ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور.

هتل مارینا پارک: این هتل ۵ ستاره اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریا دارد و وجود ساحل اختصاصی آن سبب شده مسافران زیادی هتل مارینا پارک را به عنوان بهترین هتل‌های کیش انتخاب کنند. فضای سبز و آب‌نماها در این هتل یک محیط دل‌نشین را برای گردشگران ایجاد کرده است. نشانی: نوار سیاحتی شرقی، جنب برج‌های دو قلو.

هتل پانوراما: هتلی نوساز و شیک که از سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرده و با داشتن ۲۵۷ اتاق که بین طبقات دوم تا سیزدهم هتل قرار گرفته‌اند انتخاب جذابی برای مسافران محسوب می‌شود. این هتل ۱۵ طبقه دسترسی مطلوبی به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید جزیره کیش دارد که از نقاط قوت آن به شمار می‌آید. نشانی: میدان امیرکبیر، بلوار ساحل، ابتدای خیابان رودکی.

هتل شایان: از بهترین و قدیمی‌ترین هتل‌های پنج ستاره کیش به شمار می‌آید و در وسعت ۵۵۰۰۰ متر مربع با ۱۹۱ اتاق یک فضای بی‌نظیر برای هر فرد مهیا کرده است. این هتل دارای امکاناتی نظیر انواع رستوران، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، مرکز اسپا و فضایی برای نگهداری کودک است و به دلیل قیمت منطقی و نزدیک بودن به بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش توانسته رضایت مسافران خود را به خوبی جلب کند. نشانی: میدان ساحل، هتل شایان.

بهترین هتل های کیش
هتل شایان کیش
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید