۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 55387263

علیرضا شهرداری تیمارگر حیات وحش و پرستار "پیروز" از برطرف شدن کاهش وزن «پیروز» خبر داد و گفت: وزن پیروز در حال حاضر۵.۱۶ کیلوگرم است.

وزن «پیروز» از ۵ کیلوگرم گذشت

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، پرستار «پیروز» از افزایش وزن پیروز و گذشتن از وزن ۵ کیلوگرم خبر داد.

یکی از مشکلاتی که "پیروز" از روز اول تولد با آن دسته و پنجه نرم می‌کرد، عدم وزن‌گیری مناسب و کمبود وزن بود که مسئولین سازمان محیط زیست، دامپزشک و پرستاران پیروز بارها از این موضوع ابراز نگرانی کرده بودند. مشکل عدم وزن‌گیری پیروز به مشکلات تغذیه‌ای و عملکرد دستگاه گوارش او برمی‌گردد که به نظر می‌رسد با مرور زمان مشکل کمبود وزن پیروز برطرف شده است.

در رابطه با این موضوع علیرضا شهرداری؛ تیمارگر حیات وحش و پرستار "پیروز" در صفحه خود در فضای مجازی از افزایش وزن پیروز خبر داد و عکسی را منتشر کرد که وزن پیروز را ۵.۱۶ کیلوگرم نشان می‌دهد. همچنین شهرداری از افزایش زمانی که پیروز در فضای طبیعی مشغول جست‌وخیز و فعالیت است خبر داد.

با توجه به افزایش وزن پیروز و همچنین افزایش مدت زمان فعالیت این توله یوزپلنگ ایرانی، به نظر می‌رسد که مشکل عدم وزن‌گیری پیروز به مرور زمان در حال برطرف شدن است و امید است که پیروز با نظارت دامپزشکان و مراقبت پرستارانش دوران سخت را پشت سر بگذارد و با رسیدن به سن بلوغ، امیدی برای احیای جمعیت گونه ارزشمند "یوزپلنگ ایرانی" باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید