حمیدرضا تاجیک رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین از مرگ دلخراش زن جوان در پی واژگونی خودروی تیبا در محور قم – گرمسار خبر داد.

مرگ دلخراش زن جوان در پی واژگونی خودروی تیبا در محور قم – گرمسار

به گزارش سلام نو، حمیدرضا تاجیک روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عوامل پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید اردستانی جمعیت هلال احمر ورامین با اطلاع از وقوع یک فقره واژگونی خودروی سواری در کیلومتر ۵۰ جاده قم – گرمسار، سریعا به محل حادثه اعزام شده و نسبت به ایمن سازی منطقه اقدام کردند.
وی اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری تیبا به دلایلی که از سوی کارشناسان در حال بررسی است، از محور اصلی خارج شده و در حاشیه بزرگراه واژگون شده بود که در اثر آن دو سرنشین زن و مرد حاضر در کابین، دچار مصدومیت شده بودند که عوامل امدادی با اجرای عملیات رهاسازی، نسبت به خارج کردن مصدومین اقدام کردند.
تاجیک تصریح کرد: متأسفانه سرنشین زن به دلیل شدت جراحات وارده، در محل حادثه جان خود را از دست داده بود و دیگر سرنشین این خودرو، پس از اقدامات اولیه، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
محور قم - گرمسار به طول ۱۵۳ کیلومتر از جنوب شهرستان ورامین عبور می‌کند که ۵۰ کیلومتر آن در محدوده این شهرستان است.
خلوتی و تاریکی مطلق این محور باعث بروز تصادفات متعددی می‌شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده و محور قم – گرمسار در جنوب این شهرستان و در حوزه بخش جوادآباد قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید