زن آدم ربایی که دختربچه شش ساله ای را که به همراه مادربزرگش برای اقامه نماز به مسجد رفته بودند، به سرقت برده بود پس از سرقت طلاهایش در محل حادثه رها کرد.

زن آدم ربا دختر بچه ۶ ساله ربوده شده را آزاد کرد! + کودک ربایی به بهانه نذری
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از ربودن دختر بچه ۶ ساله توسط خانمی در کمتر از ۲۰ دقیقه خبر داد.
سرهنگ امیر هوشنگ امیری اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان خراسان، بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند. در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه ۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از محل جغرافیای جرم و بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد، دختر بچه زمانی که از مسجد خارج شده توسط خانمی ربوده و از محل دور شده اند.

آزاد کردن دختربچه ربوده شده توسط زن رباینده

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با پیگیری و اقدامات فنی پلیسی در کمتر از ۲۰ دقیقه مشخص شد، فرد رباینده در محدوده شهر ری حضور دارد و با تماس با خانواده دختر بچه درخواست پول کرده است.

عکس | ربوده شدن دختر بچه ۶ ساله به بهانه نذری در تهران

این مقام انتظامی گفت: متهم به ناچار دختر بچه را در محلی که ربوده بود منتقل و رها می‌کند و این کودک در کمال صحت و سلامت به آغوش گرم خانواده برگرداننده شد.

سرهنگ امیری ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی مشخص شد زن سارق در ابتدا به بهانه‌های غذای نذری کودک ۶ ساله را فریب و سپس با نافرجام ماندن نقشه، طلاهای این کودک و مقداری پول که داخل کیف همراه وی بوده  کودک را در محل سرقت رها کرده است.

وی گفت: تلاش در جهت دستگیری متهم ادامه دارد و پرونده برای بررسی تخصصی به اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران ارسال شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید