۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 55386321

برای سفر به منطقه آزاد کیش و اقامت چند روزه در آن یکی از بهترین انتخاب‌ها هتل آپارتمان کیش است. با ما همراه باشید تا این گزینه را بیشتر و بهتر بررسی کنیم.

هتل آپارتمان کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: در توصیف هتل آپارتمان گفته می‌شود این نوع اقامت ترکیبی از هتل و آپارتمان است و امکان ماندن در هتل آپارتمان تا چند ماه نیز وجود دارد. هر واحد آپارتمان دارای امکاناتی نظیر آشپزخانه است و طور معمول به صورت یک بار در هفته خدمه خانه‌داری برای نظافت به آن می‌آید. گفتنی است که هتل آپارتمان‌ها دو نوع اصلی را شامل می‌شوند؛ هتل آپارتمان‌های آن سایت (On-site) که مشابه هتل‌ها دارای پذیرش و مدیر هستند و مهمان زمان رسیدن به محل در ابتدا پذیرش می‌شود و بعد کلید واحد اقامتی را دریافت می‌کند.

 نوع دیگر هتل آپارتمان‌های آفسایت (Off-site) هستند که مهمان یا مسافر هنگام رسیدن به محل کارمندی را مشاهده نمی‌کند و با توجه به هماهنگی‌های از پیش شده، کلید واحد را از درون کمدی برمی‌دارند. هر یک از این مدل‌های هتل آپارتمان مزیت‌های خاص خود را دارند و بستگی دارد مهمان در دسترس بودن کارمند به وقت نیاز را می‌پسندد یا داشتن حریم خصوصی بیشتر را ارجح می‌داند. در هر دو مدل فضاهایی مثل آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی در واحد وجود دارد.

لیست چند هتل آپارتمان کیش

لازم به ذکر است در هتل آپارتمان کیش علاوه بر وجود فضاهای یاد شده اصلی، فضاهای عمومی نظیر کافی‌شاپ، رستوران، استخر و سالن ورزشی ممکن است وجود داشته باشد. در ادامه به معرفی تعدادی از هتل آپارتمان‌های با کیفیت و رضایت‌بخش در کیش پرداخته می‌شود:

هتل آپارتمان تعطیلات کیش: محل قرارگیری این هتل آپارتمان کیش بعد از بازار پردیس و میدان سیری است. این مجموعه دارای ۶ بلوک و ۷۰ واحد است که به صورت دو یا سه طبقه بنا شده، هر واحد مسکونی دارای آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب و نشیمن است. در محوطه هتل آپارتمان تعطیلات کیش، فضای سبز و آلاچیق وجود دارد و بسیاری از مهمانان این هتل آپارتمان از این فضا استفاده می‌کنند.

هتل آپارتمان کیش

هتل آپارتمان احتشام راد کیش: این هتل آپارتمان در فاز ۲ شهرک صدف، خیابان هیرمند و قطعه ۲۹۷ واقع و در مجموع در دو طبقه و ۸ واحد احداث شده است. هتل آپارتمان احتشام راد دارای لابی با اینترنت رایگان، فضای سبز و پارکینگ است و امکانات و خدماتی نظیر خانه‌داری، روم سرویس و سیستم گرمایشی و سرمایشی را شامل می‌شود.

هتل آپارتمان آمن: این هتل آپارتمان کیش در دو طبقه و ۴ واحد لوکس و vip ساخته شده و امکانات رفاهی و لوازم خانگی را به طور کامل شامل می‌شود. هر واحد هتل آپارتمان آمن آشپزخانه مجهز، ست ظروف، مبلمان و میز ناهارخوری و سرویس بهداشتی شرقی و فرنگی دارد. در نظر باشد که این هتل آپارتمان خدمات خانه‌داری و فضای سبز و رختشویخانه را در خود جای داده است.

هتل آپارتمان گلستان: یک مجموعه ۲۰ ساله است که برای اقامتی آسوده و آرام فراهم شده که کاری جذاب انجام می‌دهد و به ازای هر سه شب اقامت، یک شب اقامت رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. گفتنی است که یک یک واحدهای این هتل آپارتمان فضاهایی مثل آشپزخانه مستقل و سرویس فرنگی و شرقی را شامل می‌شود. این هتل در شهرک میرمهنا و خیابان شمشاد قرار گرفته است.

هتل آپارتمان کیش

هتل آپارتمان ایوان بوتیک: این هتل آپارتمان کیش به نسبت، به مکان‌های تفریحی جزیره نزدیک است و امکانات رفاهی عالی را شامل می‌شود. آشپزخانه با لوازم کامل آشپزی، مبلمان و تهویه مطبوع در هتل آپارتمان ایوان بوتیک وجود دارد و نظافت اتاق‌ها در صورت درخواست مهمان روزانه انجام می‌شود.

هتل آپارتمان رویال کیش، هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش، هتل آپارتمان ستاره کیش، هتل آپارتمان مدائن کیش از دیگر هتل آپارتمان‌های منطقه آزاد کیش هستند که هر ساله مسافران و مهمانان زیادی را پذیرا می‌شوند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید