بنابر گفته سرهنگ هدایت بهرامی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت، ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بازدید از انبار علوفه در جنوب تهران کشف شد.

کشف ۱۰میلیارد ریال کالای قاچاق در انبار علوفه

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سرهنگ «هدایت بهرامی»، در تشریح این خبر گفت: در پی ساماندهی و نظارت بر انبارها کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران از انتقال کالای قاچاق تحت پوشش بار علوفه به یک انبار کالا در محدوده بزرگراه امام رضا (ع) مطلع شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، فردی با اجاره کردن انبار علوفه، با استفاده از خودروهای سنگین کالاهای قاچاق را از شهری‌های جنوبی کشور به این مکان انتقال و سپس با استفاده از خودروهای وانت به بازار تهران انتقال می‌دهد.

این مقام انتطامی ادامه داد: با شناسایی مالک کالا و هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به محل انبار علوفه، اعزام و در بررسی‌های بیشتر این مکان، ۴ هزار و ۸۸۸ عدد کالای خارجی شامل: پوشاک، پارچه، کفش، کتانی، باطری، لامپ خارجی که در زیر علوفه جاساز و دپو شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به دستگیری مالک کالاها اشاره کرد و ادامه داد: کالاهای کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال بر آورد کردند.

گفتنی است سرهنگ بهرامی در خاتمه گفت: تحقیقات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید