در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین مکان‌های توریستی در اروپا را به شما معرفی کنیم.

بهترین مقاصد گردشگری  اروپا چه مکان‌هایی هستند؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: در سراسر دنیا مقاصد بسیار زیادی برای گردشگری وجود دارند و هریک به نوبه خود منحصر به فرد و خاص هستند. افراد قبل از سفر کردن گزینه‌های متفاوتی را در نظر می‌گیرند. مقاصد گردشگری در دنیا از جنبه‌های مختلفی مورد استقبال قرار می‌گیرند. مقاصد گردشگری از لحاظ توریستی بودن، تاریخی بودن و تفریحی بودن مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با توجه به نوع علاقه و هدف‌تان برای گردشگری مقصدی را انتخاب و به آنجا سفر کنید. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین مکان‌های توریستی در اروپا را به شما معرفی کنیم.

مقاصد توریستی اروپا کدامند؟

  • از پاریس دیدن کنید: یکی از بهترین مقاصد گردشگری اروپا پاریس است. پاریس که نمادی از صنعت گردشگری و توریست در دنیا است در طول تابستان دمای بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کند. هر سال مردم زیادی برای بازدید از موزه لوور پاریس و گرفتن عکس یادگاری در کنار برج ایفل به پاریس سفر می‌کنند. لازم به ذکر است که کافه و رستوران‌های بسیار شیک و لاکچری موجود در پاریس مکانی بسیار دل را برای قرارهای کاری و یا دوستانه شما به وجود آورده‌اند.

  • از روم دیدن کنید: روم یکی دیگر از مقاصد بسیار زیبا گردشگری است که علاوه بر زیبایی و جاذبه‌های طبیعی دارای مکان‌های تاریخی باستانی بسیار زیادی است. اگر مایلید که در فصل تابستان به روم سفر کنید لازم است که بدانید هوای روم در طول روز در تابستان بین ۲۸ تا ۳۵ درجه سانتیگراد متغیر است. تاریخ و فرهنگ غنی روم و همچنین قرار داشتن آثار باستانی بسیار زیبا و متنوع که در اون وجود دارند باعث شده تا هر ساله افراد زیادی برای سفر به روم داوطلب شوند.

  • از لندن دیدن کنید: اگر به انگلستان سفر کردید حتما از لندن دیدن کنید. لندن که دارای آب و هوای بسیار معتدل و نسبتا خنکی است هر ساله افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. دیدن کردن از موزه بریتانیا یا قصر باکینگهام از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر بسیار زیبا است.

  • از بوسنی و هرزگوین دیدن کنید: بوسنی و هرزگوین که در امتداد رود نرتوا قرار گرفته است دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. در این منطقه آثار باستانی و تاریخی بسیار زیادی وجود دارند که همگی مربوط به دوران عثمانی هستند. موستار نگین اروپاست و بهترین مکان مناسب به گردشگری برای شما در فصل بهار و بخصوص در تابستان است.

  • از تریسه دیدن کنید: تریسته در ایتالیا نسبت به روم و فلورانس شهری است که افراد کمتری را به خود جذب می‌کند و این باعث شده تا افرادی که به این نقطه سفر می‌کنند بتوانند آرامش بیشتری را به دست آورند. این شهر که دارای قهوه خانه‌های بسیار زیادی است و نوشیدن قهوه در آن به صورت یک فرهنگ در آمده دارای کافه‌های بسیار متعددی است. اگر به تریسته سفر کردید رستوران گردی، کافه گردی و طبیعت گردی در آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

  • از برلین در آلمان دیدن کنید: دیدن کردن از شکوفه گیلاس در شهر برلین را به هیچ عنوان از دست ندهید. شما می‌توانید با سفر کردن به برلین در فصل بهار و قدم زدن در پیاده روی اطراف دیوار برلین لحظات بسیار خوش رنگ و بوی را تجربه کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید