احمد وحیدی وزیر کشور، درباره تامین امنیت زائران اربعین در عراق توضیحاتی داد و گفت: زائران با خیال راحت و با آرامش به زیارت عتبات بروند.

توضیحات وزیر کشور درباره تامین امنیت زائران اربعین در عراق

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر کشور با اشاره به بازگشایی مرزهای ایران و عراق با فروکش کردن ناآرامی‌های اخیر در بغداد، گفت: هیچ‌گونه مشکلی در زمینه سفر زوار به عتبات عالیات وجود ندارد و این روند ادامه دارد.

«احمد وحیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا درباره سفر زائران به عتبات عالیات و برخی اخبار ضد و نقیض در این خصوص به دلیل ناآرامی‌ها در عراق گفت: از امروز صبح با باز شدن دوباره مرزها و احساس اطمینانی که درباره امنیت زائران از داخل عراق به ما داده شده است، روند اعزام زوار از طریق مرزهای زمینی و هوایی در حال انجام است و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر کشور درخصوص تضامین اطمینان‌بخش طرف عراقی برای تأمین امنیت زوار اظهار داشت: در مذاکرات و گفت‌وگوهایی که صورت گرفته، هم طرف عراقی اعلام آمادگی کرده و هم سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خود ما اعلام شرایط مثبتی کرده‌اند و بحمدالله موضوع حل شده و زائران عزیز می‌توانند در کمال آرامش به عتبات عالیات بروند و به سلامتی بازگردند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید