در جریان بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲، تیم ملی والیبال آمریکا با نتیجه ۳ بر یک از والیبال لهستان شکست خورد.

 والیبال آمریکا در برابر لهستان شکست خورد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در جریان مرحله گروهی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم، تیم ملی والیبال لهستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک والیبال آمریکا را شکست دهد. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به سود والیبال لهستان پایان یافت.

پل‌ست لهستان در گزارشی به این بازی پرداخت و نوشت: در آخرین بازی گروه C، لهستان با نتیجه ۳ بر ۱ آمریکا را شکست داد.  پیش از این بازی، صعود هر دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده بود.  با این برد تیم ملی لهستان صدرنشین گروه شد و آمریکا در رده دوم جدول قرار گرفت.  مقام سوم به مکزیکی ها رسید که در دیدار قبلی خود ۳ بر ۲ بلغارستان را شکست داده بودند.

این رسانه ادامه داد: لهستانی ها ست نخست این دیدار را به خوبی آغاز کردند اما آمریکا تیم برتر میدان بود و توانست از اشتباهات لهستان استفاده کرده و ست نخست را به نام خود کند. در ست‌های دوم، سوم و چهارم لهستان نمایش خوبی داشت و توانست پیروز این میدان شود.

پل‌ست در آخر نوشت: پیروزی لهستان بر تیم آمریکا به این معنی است که لهستانی ها در رتبه یک گروه خود قرار گرفتند. با این نتیجه والیبال لهستان در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ضعیف ترین تیم از رده سوم خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، در این بازی بارتوش کورک به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان توانست ۲۰ امتیاز را به دست آورد و بهترین بازیکن زمین نام بگیرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید