۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
کد خبر: 55384067

رستوران هوایی کیش یا همان رستوران کف شیشه‌ای، به سبب ارتفاعی که از سطح زمین دارد، غالباً با این نام معرفی و شناخته می‌شود.

رستوران هوایی کیش

سلام نو - سرویس گردشگری: جزیره کیش به سبب موقعیت و آب و هوایی که دارد، یک انتخاب عالی برای مسافرت دوستانه و یا همراه با خانواده است. در مسافرت خود به کیش می‌توانید از بخش‌های مختلف این جزیره دیدن کنید و زمانی را برای صرف ناهار یا شام، در رستوران هوایی کیش بگذرانید.

رستوران هوایی کیش، یک قصر شیشه‌ای است!

قطعا خوردن غذا در چنین رستورانی می‌تواند به مراتب جذاب‌تر باشد. به خصوص برای کسانی که به تنوع علاقه دارند و می‌خواهند یک وعده متفاوت در جزیره کیش صرف کنند، رستوران هوایی کیش، می‌تواند جزء بهترین گزینه‌های انتخابی این دسته از افراد باشد و برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش می توانید به اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه فرمایید.

این رستوران‌ هم مانند بسیاری از رستوران‌های لاکچری کیش‌، خدماتی ارائه می‌دهد که سبب شده تا به عنوان یکی از رستوران‌های محبوب تبدیل شود.

به علاوه لازم به ذکر است که رستوران کف شیشه‌ای حتی با عنوان بام رویایی کیش هم شناخته می‌شود که درست همانند یک قصر شیشه‌ای است.

رستوران هوایی کیش
نمایی از رستوران هوایی کیش

ویژگی‌های رستوران هوایی کیش (کف شیشه‌ای)

در رستوران کف شیشه‌ای با توجه به علاقه مهمانان، موزیک زنده اجرا می‌شود که سبب ایجاد فضای دلپذیر و آرامش‌بخش می‌شود. فاکتورهای ارتفاع، موزیک، غذای باکیفیت و موارد بسیاری از این قبیل، سبب شده تا این رستوران به یکی از گزینه‌های محبوب مسافران تبدیل شود.

در صورتی که بخواهید در این رستوران غذا سفارش دهید، ورودی آن رایگان است. یعنی نیازی نیست که قبل از ورود حتماً مبلغی بپردازید.

این رستوران پذیرای شما برای وعده‌های شام و ناهار خواهد بود. در صورتی که یک روز خسته کننده با رفت و آمد بسیار زیادی داشتید، می‌توانید برای صرف وعده‌های ناهار و شام به این رستوران سری بزنید تا تمام خستگی‌های شما برطرف شود.

نکته‌ای که در رابطه با سفر به مناطق ساحلی و جزایر از اهمیت بالایی برخوردار است، همواره وجود نمای زیبایی از دریا است. در رابطه با رستوران کف شیشه‌ای، به سبب ارتفاعی که دارد، شما می‌توانید از ویو دریا لذت ببرید. این ویژگی در رابطه با رستوران کف شیشه‌ای به نسبت رستوران‌های ساحلی دیگر، جذابیت بیشتری دارد.

درباره این رستوران لازم به ذکر است که اولین و تنها رستوران خاورمیانه بوده که در ارتفاع ساخته شده است.

در منوی آن انواع غذاهای دریایی، ایرانی، عربی و فرنگی سرو می‌شود و می‌توانید با توجه به ذائقه خود گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پخش موزیک در سانس‌های ناهار و شام متفاوت است. به گونه‌ای که برای سانس ناهار موزیک بدون خواننده و از نوع پیانو، فلوت، ضرب، کاخون و تمپو خواهد بود؛ اما در مورد شام، دی جی اجرای موزیک زنده را بر عهده خواهد داشت.

نکته مهمی که در مورد این رستوران وجود دارد، خدمات ترانسفر رایگان برای مسافران است. این ترانسفر به صورت رفت و برگشت در نظر گرفته شده است. برای مسافرانی که فاصله هتل تا رستوران زیاد است، استفاده از ترانسفر رایگان به عنوان یک پوئن مثبت تعریف می‌شود.

ارتفاع رستوران بام رویایی یا همان رستوران هوایی، از سطح زمین 50 متر است. این فاصله برای دستیابی به یک ویو بی‌نظیر از دریا، به اندازه کافی عالی است.

به علاوه که فاصله این رستوران تا ساحل صد متر است و این فاصله کم خود عاملی برای دستیابی به نمای فوق‌العاده‌ از دریا می‌شود.

محبوبیت این رستوران به قدری است که هنرمندان بسیاری در سفر خود به کیش، مهمان رستوران کف شیشه‌ای بوده‌اند.

لازم به ذکر است که لوکیشن این رستوران به سبب نزدیکی به بازار بزرگ پدیده کیش، سبب شده تا بیشتر مورد توجه مسافران قرار بگیرد.

رستوران هوایی کیش
نمایی از رستوران هوایی کیش

زمان ارائه خدمات در رستوران هوایی (کف شیشه‌ای)

با توجه به اینکه تنها وعده‌های ناهار و شام در این رستوران ارائه می‌شوند، زمان مشخصی تعیین شده تا افراد تنها در این بازه زمانی از خدمات ناهار و شام بهره‌مند شوند.

برای صرف ناهار، می‌توانید ساعات 1 الی 3 ظهر در این رستوران حضور داشته باشید. در مقابل اگر وعده مورد انتخاب شما در این رستوران شام است، پذیرش از ساعت 9 الی 12 شب صورت می‌گیرد.

در مورد کافی شاپ رستوران کف شیشه‌ای یا همان رستوران هوایی بر خلاف غذاخوری، می‌توانید در تمام ساعات روز، از خدمات بهره‌مند شوید. به همین دلیل حتی می‌توانید اوقاتی از عصر خود را در این مکان دلپذیر سپری کنید.

آدرس رستوران کف شیشه‌ای یا بام رویایی

استان هرمزگان/ جزیره کیش/ جاده جهان/ غروب کیش/ روبروی رستوران پدیده شاندیز.

اگر شما هم به دنبال سفری متفاوت از سفر خود به کیش هستید، نباید خود را از تجربه خوردن یک وعده غذایی در این رستوران منحصربه‌فرد محروم کنید. این مکان رویایی می‌تواند اوقات به یادمانی‌ای را از سفر شما به کیش بر جای بگذارد. همچنین فضای آن برای قرارهای کاری و یا قرارهای دوستانه بسیار مناسب است‌.

رستوران هوایی کیش
نمایی از رستوران هوایی کیش
کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید