۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 55383678

در سومین مسابقه امیر علی‌اکبری، مبارز حرفه‌ای رشته MMA، در مقابل مائورو سریلی فایتر ایتالیایی در وان به پیروزی رسید.

علی اکبری حریف را ناک‌اوت کرد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، امیر علی‌اکبری مبارز حرفه‌ای رشته MMA در سومین مسابقه خود در وان چمپشیونشیپ، مقابل مائورو سریلی فایتر ایتالیایی به پیروزی رسید.

امیر علی‌اکبری، فایتر سنگین وزن رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA این فایت را در سنگاپور برگزار کرد. همچنین علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران به عنوان مربی در این مبارزه همراه امیر علی اکبری بود.

پس از پایان این مسابقه امیر علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص ناک‌اوت کردن حریف ایتالیایی خودش گفت: خداراشکر به لطف خدا و محبت امیر المومنین بازی خوبی به نمایش گذاشتم و برنده از زمین خارج شدم.

وی افزود: از قبل علیرضا استکی آنالیز خوبی از حریفم انجام داده بود، اگر چه او گردن کلفتی برایم محسوب می‌شد. تمام برنامه ما این بود که در حملات به او مشت بزنیم و او را به پایین ببرم که خوشبختانه در زمان حمله او، من توانستم تاکتیک‌هایی را که مدنظر داشتم پیاده کنم. خداراشکر زحماتی که در این یک سال اخیر خودم و همچنین 6 ماهی که استکی در کنارم حضور داشت، منجر شد تا ایرادهایی که داشتم از بین برود. خیلی خوشحالم پس از 3.5 سال طردشدن و برخی اتفاقات دیگر توانستم فایت شوم. امیدوارم در آینده نیز این روند را به شکل بهتری ادامه دهم.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید