عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری، از کشف انبار زیرزمینی آمپول تاریخ مصرف گذشته بوتاکس خبر داد.

کشف آمپول‌های فاسد بوتاکس در شهرستان ری

به‌گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین، گشت مشترک اتاق اصناف شهرستان ری با همکاری تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت و پلیس امنیت اقتصادی انبار زیرزمینی آمپول تاریخ مصرف گذشته بوتاکس را کشف کردند.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان ری با اعلام این خبر گفت : « یک انبار در شورآباد به تخلیه و دپوی مقدار قابل توجهی آمپول تاریخ مصرف گذشته و تقلبی بوتاکس و سرویس توالت فرنگی خارجی قاچاق، اقدام کرده بود که طی گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری، تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت و پلیس امنیت اقتصادی کشف و ضبط شد. »

«محسن کشاورزی» زمان کشف این انبار را سه شنبه یکم شهریور اعلام کرد و افزود : « این انبار هیچ‌گونه پروانه کسب انبارداری دریافت نکرده بود و کالاهایی مانند برنج. تخمه. اسباب‌بازی. عدس و.... در انبار تخلیه شده که هیچ یک از این اقلام را در سامانه جامع انبارها ثبت نکرده بودند. »

کشاورزی داشتن رتبه اول صنعت انبارداری کشور را از فرصت‌های شغلی و اقتصادی بی‌نظیرشهرستان ری عنوان کرد و وجود انبارهای زیرزمینی را که بدون مجوز قانونی در این شهرستان به فعالیت می‌پردازند، از آفت‌های صنعت انبارداری ری برشمرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید