باتوجه به اینکه نزدیکان پرسپولیس به شایعات پرسپولیسی شدن شیخ‌دیاباته دامن زده‌اند، ممکن است این بازیکن به این تیم بله بگوید.

شایعات پرسپولیسی شدن شیخ‌دیاباته ادامه دارد

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، پرسپولیس موفق شد اولین سه امتیاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را در تقابل با آلومینیوم اراک به دست بیاورد و خودش را در جدول رده‌بندی بالا بکشد. این تیم با گل میلاد سرلک، یکی از هافبک‌های میانی‌اش به گل رسید تا همچنان پای مهاجمان سرخ به گلزنی باز نشود.

به گزارش فرارو ، برد اخیر در شرایطی به دست آمد که این بار یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس هم در ترکیب حضور داشت، ولی او مشخصا با روزهای آمادگی‌اش فاصله زیادی داشت تا دغدغه یحیی برای داشتن یک مهاجم دیگر منطقی به نظر بیاید. البته که سرمربی پرسپولیس هم بیکار ننشسته و از مدت‌ها قبل فهرست مهاجمان مدنظرش را به باشگاه داده و به نظر می‌رسد اینبار حضور یکی از این چهره‌ها در پرسپولیس قطعی شده است: شیخ دیاباته. مهاجم سابق استقلال هفته پیش با پرسپولیس توافق کرده و اگر بر سر مسائل مالی به توافق برسند، این قرارداد به زودی نهایی می‌شود. نزدیکان باشگاه پرسپولیس به این شایعه که شیخ ممکن است امروز، شنبه، به پرسپولیس بله را بگوید، دامن زده‌اند. به هر روی اگر اتفاق خاصی نیفتد، دیاباته امروز و فردا قرار است پرسپولیسی شود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید