۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 55382701

جزیره کیش برای ایران تنها یک منطقه گردشگری نیست، این جزیره معنای زندگی را در طبع گرم جنوب خلاصه می‌کند و جاهای لاکچری کیش معنای سفر را برای شما تغییر می‌دهد.

جاهای لاکچری کیش + عکس

سلام نو - سرویس گردشگری: کیش یک جزیره ساده نیست. غروب و طلوع خورشید در این جزیره متفاوت است. جاهای لاکچری کیش رویکرد شما به سفر را عوض می‌کند. طلوع سحرانگیز و غروب دل‌نشین آفتاب در جزیره کیش تولد و مرگ آفتاب را بسیار زیباتر از آنچه هست به نمایش می‌گذارد.

با سفر به جزیره کیش شما می‌توانید میزبان اقیانوس‌ها باشید و از جلوه بسیار دلپذیر ماهی‌ها به همراه دلفین‌ها لذت ببرید.

غذاهای بی‌نظیر این منطقه که در بهترین رستوران‌ها سرو می‌شوند می‌تواند محرکی برای شما در سفر به کیش باشد.

ناگفته نماند که در این جزیره ساختمان‌ها، اماکن و مراکز لاکچری و مدرن بسیاری وجود دارد که همچنان بر ابهت و اقتدار جزیره می‌افزایند. از این رو می‌خواهیم در ادامه این مطلب به معرفی جاهای لاکچری کیش بپردازیم تا سفر شما را باشکوه‌ سازیم.

جاهای لاکچری کیش از سواحل آن آغاز می‌شود

یکی از جاهای لاکچری کیش سواحل استثنایی آن است. سفر به دنیای زیر آب و غواصی در جزیره کیش به همراه تجربه‌های هیجان‌انگیز در سفر لطف بیشتری دارند. قطعا هیجان و بازدید از مناطقی که می‌توانند شور و شوق شما را برانگیزند تنها در یک سفر فوق‌العاده رخ می‌دهد.

تجربه سفر به دنیای زیر آب اولین چیزی است که شما با شنیدن نام جزیره کیش، تصور می‌کنید. بی‌شک یکی از لاکچری‌ترین مناطق کیش سواحل آن است که شما را به سمت غواصی سوق می‌دهد. دیدن ماهی‌های زیبا و رنگارنگ زیر دریا به همراه انواع حیوانات و جانوران آبزی، مرجان‌ها، صدف‌ها و همچنین جلبک‌ها و گیاهان خاص و متمایز دریایی از جمله زیبایی‌هایی هستند که سفر به دنیای زیر آب، به همراه دارد.

درست است که شاید فکر کنید برای غواصی در کیش نیاز به مهارت خاصی است، اما می‌توانیم این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که استلزام هیچ دانش اولیه‌ای وجود ندارد و شما می‌توانید از طریق سایت‌های مختلفی که در کیش وجود دارند تجهیزات مورد نیاز برای غواصی را کرایه کنید که پیش از شروع غواصی مربی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا آموزش‌های لازم را متذکر شود، در صورتی که خوب به این تذکرات گوش فرا دهید جای نگرانی وجود نخواهد داشت و شما می‌توانید سفر خود را به دنیای زیر آب آغاز کنید و از زیبایی‌هایی که خداوند در سرزمین آبی خود خلق کرده است، نهایت لذت را ببرید.

جاهای لاکچری کیش

پاراسل سواری

پرواز کردن یکی از بهترین و جذاب‌ترین تفریحاتی است که یک انسان در عصر تکنولوژی حاضر می‌تواند آن را بدون حضور بال تجربه کند! قطعا غرق دنیای آسمان شدن می‌تواند یکی از لاکچری‌ترین تجربه‌های گردشگری انسان به شمار آید. پاراسل سواری از نمونه تفریحات محبوب کیش است که لذت بودن در آسمان را به مسافران کیش هدیه می‌دهد. در این نوع از تفریح که به شکل دسته جمعی و خانوادگی نیز می‌توان آن را انجام داد، به وسیله کمک یک چتر در بالای خلیج‌فارس به پرواز درخواهید آمد.

پاراسل سواری شامل یک چتر است که به یک قایق موتوری بسته می‌شود و با حرکت بسیار سریع و شتاب‌انگیز قایق، چتر به پرواز درآمده و از آن بالا می‌توانید منظره خیره‌کننده و دل‌نشینی را از دریا و اطراف آن مشاهده کنید. افزون بر این شما قادر خواهید بود با پرداخت هزینه مضاعف عکس‌های جذابی هنگام پرواز بگیرید و لحظات خوب را ثبت کنید و همچنین یادگاری خاطره‌انگیزی از سفرتان به کیش و این تفریح هیجان‌انگیز داشته باشید.

جاهای لاکچری کیش

جاهای لاکچری کیش و سافاری کیش

سافاری نیز از جاهای لاکچری کیش به حساب می‌آید که مسافران بسیاری به علت  علاقه به این تفریح به کیش سفر می‌کنند. سافاری در منطقه بیابانی کیش واقع شده است که در آن بیش از ۱۰ نوع بازی مختلف موجود است. این بازی‌ها برای سنین مختلف مناسب هستند و شما می‌توانید خانوادگی به سافاری مراجعه کنید و در هر سنی که هستید از بازی‌ها لذت ببرید. در صورتی که به سرعت و هیجان علاقه دارید پارس سافاری گزینه مناسبی برای شما است.

در پارس سافاری انواع ماشین‌های لندکروز و چند دیفرانسیلی موجود است که در مسیرهای پرپیچ‌وخم بیابانی می‌توانید حسابی با سرعت رانندگی کنید و هیجان را به معنای واقعی تجربه کنید.

در این منطقه موتورهای چهارچرخ در انواع گوناگون وجود دارند که مناسب افراد مبتدی هستند. البته سافاری تنها جایگاه ماشین‌سواری نیست و شترسواری نیز از قسمت‌های جذاب این مجتمع تفریحی به حساب می‌آید که تفریح زیبایی است.

از دیگر بازی‌های این مجموعه تفریحی بانجی شوتینگ، پینت بال، ترامپولین، کارتینگ، فوتبال حبابی و… هستند. سافاری کیش یکی از بهترین و لاکچری‌ترین سافاری‌های موجود در ایران به شمار می‌آید؛ لذا برای استفاده از این تفریح جذاب هم که شده حتماً به کیش سفر کنید.

جاهای لاکچری کیش

جاهای لاکچری کیش با کشتی تفریحی

کشتی‌های تفریحی کیش که برای مسافرانی که به کیش سفر کرده‌اند وجود دارند، تورهای تفریحی جذابی را برگزار می‌کنند.

کشتی‌های سواری از تفریحات لوکس کیش هستند که هم در شب و هم در روز امکان سواری را فراهم می‌آورند.

یکی از جذاب‌ترین این کشتی‌ها، کشتی کف شیشه‌ای است که دقیقاً همانند یک آکواریوم است که در مدتی که سوار بر آن هستید از کف کشتی به تماشای دنیای زیر آب هم خواهید پرداخت.

جاهای لاکچری کیش

از دیگر جاهای لاکچری کیش، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجتمع آوای خلیج‌فارس، مراکز خرید لوکس و لاکچری، مرکز خرید دامون، جت اسکی، پارک آبی و...

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید