اگر زمان کافی برای رفتن به کلاس‌های زبان انگلیسی رو ندارین و مشتاقانه به دنبال یادگیری هستین، های‌تاکی می‌تونه گزینه بسیار مناسبی باشه. این مجموعه، خدمات خودش رو تنها توی یه شهر خاص ارائه نمیده، بلکه شما در هر کجا از ایران که ساکن باشین، های‌تاکی بهترین‌ها رو قراره در اختیارتون بذاره.

یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل  با ۷ ترفند فوق العاده

اگر در مورد نحوه یادگیری زبان انگلیسی باهوش عمل کنین، یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل براتون به راحتی امکان‌پذیر میشه. نه نیازی است که در یک شهر انگلیسی زبان باشین نه این که شهر خودتون رو ترک کنین. با دانستن ترفندهایی که در ادامه براتون شرح میدیم، متوجه میشید که تنها با اراده و تلاشتون و به کارگیری این ترفندها، میشه به موفقیت رسید.

برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل، باید آن را احاطه کنین

شاید تیتر کمی به نظرتان عجیب بیاید، البته ما منظور عجیب و غریبی نداریم. منظور از این که می‌گوییم اطراف خود را با زبان احاطه کنین، این نیست که در یک کشور انگلیسی زبان زندگی کنین. بلکه در همان محل زندگی خود، می‌تونید انگلیسی رو تبدیل به بخشی از زندگی روزمره‌تون کنین. به عنوان مثال، می‌تونیم به نوشتن لیست خرید، گوش دادن به رادیو، خواندن روزنامه، گوش دادن به پادکست، آهنگ و نوشتن دفتر خاطرات به زبان انگلیسی اشاره کنیم.

برای یادگیری انگلیسی در کلاس های خصوصی شرکت کنین

آنلاین باشید، به این معنا که با افراد مختلف انگلیسی زبان از سراسر جهان صحبت کنین. می‌تونید همین جا در منزل خودتون، تنها با استفاده از لپ تاب یا تلفن همراه به انجمن‌ها و اتاق‌های گفت و گو بپیوندید. امروزه، با استفاده از رسانه‌های اجتماعی خیلی ساده‌تر از قبل، میشه با افراد مختلفی از سراسر جهان ارتباط برقرار کرد.

البته راه حل ساده‌تری که پیشنهاد می‌کنیم، شرکت در یک کلاس آنلاین زبان انگلیسی است. ممکنه که بخواید تنها خودتون و بدون این که بخواید زمانی طولانی رو برای رفت و آمد صرف کنین، انگلیسی رو یاد بگیرین. https://hitalki.org/teachers/english رو امتحان کنین. فقط کافیه بدونید کدوم استاد با چه مهارت‌هایی به کارتون میاد. لینکی که می‌بینید، لیستی از برترین و بهترین اساتید زبان کشوره که شرایط یادگیری سریع زبان انگلیسی رو برای شما در هر جایی از ایران که باشید، فراهم می‌کنه.

یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل  با ۷ ترفند فوق العاده

برای حفظ کردن لغات، روش های خلاقانه را اجرا کنین

نمی‌تونیم منکر این داستان بشیم که حفظ کردن لغات انگلیسی کار سختی نیست. اما مهم اینه که راهکارهای خلاقانه‌ای رو برای حفظ کردن لغات اجرا کنین. روش‌های سرگرم‌کننده‌ای که کمک میکنن به راحتی در منزل خودتون در کمترین زمان، انگلیسی رو یاد بگیرین.

یکی از این روش‌های خلاقانه که به شدت به کارتون میاد، نوشتن لغات با تصاویر یا مثال‌های خنده‌داره. می‌تونید یه همچنین چیزهایی تهیه کنید و بچسبونید به هر جایی از منزل که بیش‌تر رفت و آمد دارین.

تماشای فیلم و سریال یکی از بهترین راهکارها برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزله

روش‌های بسیار زیادی که برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در گذشته به کار می‌رفتن، دیگه الان منسوخ شدن. اما در این بین تماشای سریال و فیلم‌های انگلیسی هم چنان به عنوان یکی از بهترین راهکارهای یادگیری زبان انگلیسی هستن.

البته نکته مهم این جاست که دیدن هر فیلم انگلیسی هم نمی‌تونه به کارتون بیاد. پس باید بدونید که کدوم فیلم‌ها در لیست تماشا خودتون قرار بدین.

اگه اطلاعات کافی در این مورد ندارین، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به لینک https://hitalki.org/blog/best-series-for-learning-english/ بندازین. بهترین سریال هایی که میتونن در تقویت زبان انگلیسی بهتون کمک کنن، در این صفحه معرفی شدن.

اگر به بازی کردن علاقه مندید، بازی های انگلیسی هم فکر خوبیه

یکی از روش‌های یادگیری زبان انگلیسی در منزل که افراد بسیار زیادی از اون نتیجه گرفتن، بازی‌های رایانه‌ای هستن. زمانی که حرف از یادگیری سریع زبان انگلیسی میشه، خیلی از ما اصلاً به این روش فکر هم نمی‌کنیم. در صورتی که یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت شنیدار، خواندن و گفتار انگلیسی، بازی‌های تک نفره یا گروهی به زبان انگلیسی هستن.

اگر بازی‌های آنلاین رو انتخاب کنین، دوستان خوبی هم برای تقویت مکالمتون پیدا می‌کنین. بیایید با یک مثال، با مزایای این روش بیش‌تر آشنا بشیم:

یک بازی تک نفره رو تصور کنین که تخیلیه و در اون باید مشغول کشتن هیولاها و استفاده از جادو باشین. در نهایت هم با تموم کردن بازی، میتونین به یه قهرمان بازی تبدیل بشین. در طول بازی، مکالمات زیادی رو می‌شنوین؛ بنابراین با شنیدن این مکالمات، دایره لغاتتون گسترش پیدا می‌کنه. همچنین برای یادگیری مشتاق‌تر می‌شید، چون مجبورید برای این که بازی رو تموم کنین و به نتیجه برسین، تموم مکالمات بازی رو به دقت گوش کنین تا بفهمید باید در طول بازی چی کار کنین.

برای یادگیری زبان انگلیسی از اپلیکیشن و نرم افزارها استفاده کنین

نرم افزارهای متنوعی وجود دارن که زبان انگلیسی را به روش‌های مختلفی آموزش میدن. با وجود اپلیکیشن‌ها در هر ساعتی که بخواید، می‌تونید یادگیری زبان رو شروع کنین. البته برخی از نرم افزارها از متدهای به روزتری استفاده می‌کنن که برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل، بیش‌تر به کارتون میاد. اینجا میتونین مجموعه ای از نرم افزارها رو برای یادکیری زبان انگلیسی بررسی کنین: https://hitalki.org/blog/best-softwares-for-learning-english/

به عنوان مثال، برخی از نرم افزارها هستند که با شیوه‌هایی جدید و با تبدیل نرم افزارها به بازی، زبان را به شکلی ساده و روان، آموزش میدن. بد نیست این رو هم بگیم که بسیاری از نرم افزارها رایگان‌اند و لازم نیست هزینه‌های سنگینی رو بپردازین.

یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل  با ۷ ترفند فوق العاده

یکی از ساده ترین اما بهترین ترفندهای یادگیری سریع زبان انگلیسی، حرف زدن زیاد با خودتونه

به عنوان اولین نکته در این بخش، باید این رو بدونید که داشتن اعتماد به نفس، میتونه سرعت یادگیری‌تون رو افزایش بده. بسیاری از ما، زبان رو به این دلیل یاد می‌گیریم که در یم مکان، کاری را به این زبان ارائه بدیم. در نتیجه اعتماد به نفس نقش بسیار پررنگی داره که نباید از اون غافل بشین. پیشنهاد ما اینه که بارها و بارها یه مکالمه رو با خودتون تکرار کنین. حتی به عنوان یه ترفند دیگه میتونین صدای خودتون رو ضبط کنین و بعد از گوش دادن به اون، متوجه بشید که دقیقاً وضعیتتون چطوریه. اگر که وقتش رو داشتید، می‌تونین تلفظ‌های خودتون رو با گوینده‌هایی که در تلویزیون یا رادیو به زبان انگلیسی صحبت میکنن، مقایسه کنین.

و هزاران ترفند دیگه برای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل که میتونید در های تاکی یاد بگیرید

اگر زمان کافی برای رفتن به کلاس‌های زبان انگلیسی رو ندارین و مشتاقانه به دنبال یادگیری هستین، های‌تاکی می‌تونه گزینه بسیار مناسبی باشه. این مجموعه، خدمات خودش رو تنها توی یه شهر خاص ارائه نمیده، بلکه شما در هر کجا از ایران که ساکن باشین، های‌تاکی بهترین‌ها رو قراره در اختیارتون بذاره.

اگه بخوایم در مورد فعالیت‌های این مجموعه بیش‌تر توضیح بدیم، می‌تونیم به کلاس‌های حضوری و آنلاین زبان انگلیسی اشاره کنیم. این مجموعه سیستمی رو ایجاد کرده که بتونین در هر سطحی که هستین، مدرس مورد نظرتون رو انتخاب کنین. در دوره‌هایی که با مدرسین می‌گذرونین، جدا از تمام ترفندهای یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل که در این جا مطرح کردیم، راهکارهای ساده و جذاب دیگه‌ای رو هم یاد می‌گیرین. اگر می‌خواید بهترین مدرسین رو به صورت حضوری یا آنلاین به منزل بیارید، بدون شک های‌تاکی تجربه خوبی رو براتون رقم میزنه.

اکنون زمان آن است که …

یک فنجان چای برای خودتون درست کنین و یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل رو شروع کنین. با وجود مدرسین برتر های‌تاکی و ترفندهای متعددی که براتون شرح دادیم، همه چیز رو در اختیار دارین. مطمئناً می‌دونین که بلد نبودن زبان، اون هم تو این دوره زمونه، خیلی پسندیده نیست.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید