شیخ دیاباته مهاجم سابق باشگاه استقلال، پس از جدایی از این تیم به پرسپولیس انتقال خواهد یافت.

مهاجم سابق استقلال به پرسپولیس پیوست

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی و سرشناس سابق باشگاه استقلال دوباره در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد. دیاباته که با وجود سن و سال بالا، همچنان به بازی کردن در دنیای فوتبال ادامه می‌دهد سابقه زیادی از حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی دارد.

به گزارش فرارو، با این حال، شناخت کامل فوتبال ایران از این بازیکن مربوط به زمانی است که آندره‌آ استراماچونی هدایت استقلال را به عهده داشت و این بازیکن قدبلند را به تهران کشاند. شیخ بعدها از استقلال جدا و راهی فوتبال قطر شد تا دوباره شاگرد استراماچونی شود. درباره دستاوردهای این بازیکن در استقلال و فوتبال باشگاهی ایرانی نگاه‌ها متفاوت است. او سال اول بسیار درخشان و فصل بعد ناموفقی داشت. با این حال برای ناموفق بودنش هم دلایل زیادی تراشیده شد. از جمله اینکه عده‌ای آن را به مصدومیت و عده‌ای دیگر به بی‌توجهی مسئولان باشگاه به شرایط او ربط می‌دهند.

مهاجم سابق استقلال در پرسپولیس

به هر روی، شیخ با چنان عقبه و روزمه، حالا در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته و قرار است به زودی کارهای انتقال این بازیکن به این باشگاه انجام شود. خود همین انتقال با توجه به اینکه شیخ قبلا بازیکن استقلال بوده و حالا قرار است پیراهن رقیب را بپوشد جذاب است، ولی موضوعی که این انتقال را جذاب‌تر می‌کند شخصیت دیاباته است. او حتی همان زمان که در استقلال بازی می‌کرد مورد احترام هواداران پرسپولیس بود. درست در روزهایی که هواداران استقلال، پرسپولیس را «تیم حکومتی» و قهرمانی‌های متوالی این باشگاه را زیر سوال می‌بردند، دیاباته با حضور در تلویزیون از پرسپولیس تعریف و تمجید و قهرمانی را حق آن‌ها دانست. ستاره محبوب سابق استقلال که پرسپولیسی‌ها با احترام از او یاد می‌کردند حالا در آستانه سرخ‌پوش شدن است، ولی مسئله اینجاست که شیخ برای آقای گلی به ایران برمی‌گردد یا سپری کردن روزهای آخر فوتبالش؟

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید