عکسی زیر خاکی و قدیمی از چهره آنجلینا جولی بازیگر مطرح هالیوود در دوران کودکی در فضای مجازی منتشر شده است.

تصویر دیده نشده و زیر خاکی از جوانی عجیب بازیگر زن مشهور سینما / عکس

به گزارش سلام نو، آنجلینا جولی، متولد۴ ژوئن ۱۹۷۵است، آنجلینا جولی بازیگر، فیلم‌ساز و بشردوست آمریکایی است. آنجلینا جولی دریافت‌کنندهٔ افتخارات گوناگونی از جمله یک جایزهٔ اسکار و سه جایزهٔ گلدن گلوب بوده‌است. آنجلینا جولی  چند بار در میان فهرست بازیگران زن هالیوود با بیشترین دستمزد آمده‌است.آنجلینا جولی علاوه بر کارهای سینمایی‌اش، به خاطر تلاش‌های بشردوستانه‌اش معروف است و جایزه بشردوستانه ژان هرشولت و همچنین نشان افتخاری دیم فرماندهٔ سنت مایکل و سنت جورج را دریافت کرده‌است.

تصویری جالب از آنجلینا جولی بازیگر مطرح و همسر برد پیت مربوط به سالهای خیلی دور و در دوران نوجوانی در فضای مجازی پخش شد.

کودکی آنجلیا جولی

علت جدایی آنجلینا جولی از برد پیت چه بود؟

آنجلینا جولی، بازیگر و فیلمساز امریکایی، سال‌ها است در زمینه حقوق کودک فعالیت می‌کند. او اخیرا در مصاحبه‌ای با گاردین، گفته است که دلیل جداییش از برد پیت، نگرانیش از به خطر افتادن حقوق فرزندانش بوده است.

آنجلینا جولی که مدتی است با فعالان سیاسی و مدنی جوان که عمدتا اهل خاورمیانه‌ و کشورهای درگیر تنش‌های سیاسی و نظامی هستند، در ارتباط است.

او که دغدغه‌های حقوق بشری دارد، معتقد است که از آن‌ها بسیار می‌آموزد.

جولی اخیرا در مصاحبه‌ای با گاردین، درباره ارتباط جداییش از برد پیت با مسائل حقوق بشری و همین‌طور فرار از دست هاروی واینستین در جوانی گفته است؛ تهیه‌کننده بدنام هالیوود که جنبش «من هم» با شکایت زنان از آزارهای جنسی او به راه افتاد.

جولی ۲۰ سال را صرف مبارزه برای حقوق بشر کرده است، ابتدا به عنوان سفیر حسن نیت و سپس نماینده ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان. او بیش از ۶۰ ماموریت میدانی انجام داده است.

در تصاویر همیشه او را با دفترچه یادداشت و قلمی در دست می‌بینیم که در حال ثبت گفته‌های افرادی است که به دلیل جنگ و آزار در کشورهایی مانند سوریه، سیرالئون، عراق و افغانستان آواره شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید