سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت که زیرزمین، طبقه همکف و همچنین حیاط ساختمان ۶ طبقه تجاری که بخش‌هایی از آن انبار بود، دچار آتش سوزی شده است.

اطفای حریق آتش سوزی مهیب در خیابان ملت تهران / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، جلال ملکی دراین باره گفت:ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه ظهرامروز یک مورد آتش سوزی در یک انبار کالا در خیابان ملت، پایین تر از جمهوری به سامانه ۱۲۵ گزارش شد. به دنبال این تماس، بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و تجهیزات تنفسی به منطقه اعزام شد . نیروهای آتش نشان ظرف مدت ۵ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند زیرزمین، طبقه همکف و همچنین حیاط ساختمان ۶ طبقه تجاری که بخش‌هایی از آن به عنوان انبار لوازم خانگی و لوازم یدکی مورد استفاده قرار می‌گرفت، در مجموع به وسعت ۳۰۰ متر دچار آتش سوزی شده و دود زیادی به طبقات بالا سرایت کرده بود.

او ادامه داد: در لحظات اولیه، حرارت ناشی از شعله و دودی که از آتش سوزی متصاعد می‌شد ، نفوذ نیروهای آتش نشان به طبقه همکف و زیرزمین را به خاطر حبس شدن دود وحرارت دشوار کرده بود اما آتش‌نشانان  با استفاده از تجهیزات فردی و تجهیزات تنفسی با ورود به کانون‌های آتش سوزی خودشان را به طبقات بالا رساندند.

ملکی گفت: با رشادت آتش نشانان خیلی سریع آتش تحت کنترل نیروهای آتش نشانی درآمد و از سرایت آتش به طبقات بالاتر و ساختمان‌های همجوار و بخش‌های دیگر انبار جلوگیری شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران حدود ۲۰ نفر از ساکنان طبقات بالایی با کمک آتش‌نشان‌ها به سلامت و بدون هیچ مصدومیتی از ساختمان خارج شدند. محل حادثه بعد از لکه گیری و ایمن سازی تحویل کارشناسان و مالکان داده خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید