۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 55381045

رافائل فان‌درفارت، هافبک سابق تیم ملی هلند به شدت به رفتار خوان لاپورتا و سران باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد.

آیا بارسلونا مافیاست؟

به گزارش سلام نو به نقل از فوتبال نیوز، رافائل فان‌درفارت نظر خود را درباره سیاست نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا در تلویزیون هلند خیلی شفاف بیان کرد. او  رئیس باشگاه بارسلونا یعنی خوان لاپورتا را به دلیل نحوه رفتار با فرنکی دی یونگ هافبک هلندی مورد انتقاد قرار داد.

سیاست نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا در تابستان امسال بحث های زیادی را برانگیخته است. بارسلونا علی‌رغم بدهی‌های هنگفت، خریدهای زیادی داشته که از جمله روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بوده است.

رافائل فان‌درفارت به انتقاد از خوان لاپورتا و باشگاه بارسلونا پرداخت و گفت: در دنیا چطور می‌توانی بازیکن بخری اگر پول نداشته باشی؟ فکر می‌کنم این شرم آور است. 

بازیکن سابق رئال مادرید رفتار باشگاه بارسلونا با هم‌وطنش فرنکی دی یونگ را محکوم کرد و در ادامه گفت: شما نمی توانید با یک فرد اینطور رفتار کنید. فرنکی بیش از حد حقوق می‌گیرد؟ اگر قراردادی را امضا می کنید، باید به آن متعهد شوید. این روش‌ها مافیایی است و باید با این رفتارهای باشگاه بارسلونا برخورد شود. لاپورتا، وقتی بازیکن جدیدی می‌خرد همیشه خوشحال است و می خندد اما از بازیکنان دیگر می‌پرسد که آیا می‌خواهند حقوقشان را کم کنند یا خیر. این مایه شرمساری است. من فکر می‌کنم لاپورتا اساساً یک احمق است. بارسلونا یک باشگاه بزرگ است، هر بازیکنی می خواهد در این تیم بازی کند اما اکنون باید واقعاً از بازی کردن در چنین باشگاهی خجالت بکشید.

بارسلونا هافبکش را تهدید کرد

بر اساس گزارش رسانه ها، باشگاه در تلاش است تا این هافبک را تحت فشار قرار دهد تا بارسلونا را ترک کند و اکنون حتی تهدید به اقدام قانونی کرده است. گفته می‌شود تمدید قراردادی که دی یونگ و مدیریت وقت باشگاه در سال ۲۰۲۰ امضا کردند، غیرقانونی بوده است و این بازیکن باید حقوقش را کم کند.

فرنکی دی یونگ یکی از بازیکنانی است که به احتمال خیلی زیاد در روزهای باقی‌مانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا جدا خواهد شد. آبی اناری‌ها برای فرار از بحران مالی و جذب گزینه مورد نظر ژاوی چاره‌ای جز فروش این هافبک هلندی ندارند. او حقوق بسیار بالایی در بارسلونا دریافت می‌کند و ظاهرا با کاهش زیاد دستمزد خود مخالفت کرده و این باعث شده گزینه اصلی جدایی از تیم باشد. این هافبک هلندی آبی اناری‌ها به پیشنهاد منچستر یونایتد پاسخ منفی داده است چرا که می‌خواهد در تیمی به میدان برود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید