۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 55381023

فرد متکدی در شهرستان مانه و سملقان در پوشش گدایی بعد از شناسایی محل موردنظر اقدام به سرقت می کرد.

گدای سارق دستگیر شد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سارق منزل و مغازه که در پوشش متکدی اقدام به شناسایی و سرقت اماکن خصوصی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و مغازه‌های شهر آشخانه موضوع با جدیت در دستور کار مأموران تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران به یک نفر متکدی در شهر که با مراجعه به منازل و مغازه‌ها اقدام به گدایی می‌کرد مشکوک شدند و سپس در حین سرقت منزل وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان خاطرنشان کرد: سارق با رفتن به در منازل در پوشش متکدی پس از شناسایی اماکن ،در یک فرصت مناسب از آن ها سرقت می کرد که با هوشیاری مأموران دستگیر شد و در بازجویی‌های تخصصی به ۸ سرقت مشابه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ مهران‌فر گفت: یکی از راه‌های سارقان برای سرقت از اماکن خصوصی شناسایی محل سرقت در پوشش متکدی است و از شهروندان می‌خواهیم ضمن هوشیاری و مراقبت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در این باره بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید