یکی از جالب ترین و زردترین اخبار سلبریتی ها مبالغ مهریه و شروط آن ها در ازدواج است که برای مردم جذابیت دارد در این مقاله به بررسی مهریه چند بازیگر زن ایرانی مشهور پرداخته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

مهریه عجیب بازیگران زن ایرانی؛ از نیوشا ضیغمی و مهناز افشار تا بهاره رهنما/ تصاویر

به گزارش سلام نو؛ بازیگران زن در سینما و تلویزیون ایران از معروفیت بسیاری برخوردارند. بازیگران زن در نقش های مختلفی بازی می کنند. برخی از بازیگران زن ازدواج کردند.مهریه  بازیگران زن برای مخاطبان جالب بوده است. در ادامه درباره مهریه های جالب بازیگران زن می خوانید.

برخی از بازیگران مهریه های جالبی را برای ازدواج خود انتخاب کرده اند که در ادامه بیشتر با آنان آشنا می شوید.

مهریه کلاسیک نرگس محمدی

علی اوجی و همسرش نرگس محمدی در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافتند و ماجرای بامزه ازدواجشان را بازگو نمودند. علی اوجی بازیگر طناز فیلم درحاشیه در جواب سؤال مجری برنامه (چطوری تقاضای ازدواج کردی؟) گفت:

رفتیم با هم سر یه تئاتری مشهد، لاله اسکندری دوست صمیمی ماست، با خواهر نرگس جون که خواهش کردیم بیان، رفتیم داخل حرم یه جایی گوشه ای پیدا کردیم و لاله ما رو ماسکه کرد و پوشش داد.

نرگسم گفت چرا اینجوری می کنی؟ چی شده؟ و... همان موقع ناقوس ساعت به صدا در اومد، من درخواست ازدواج کردم ازشون و حلقه رو تقدیم کردم، نرگس گریه کرد و...

مهریه نرگس محمدی

مهریه نرگس محمد ۱۱۰ سکه طلا است.

مهریه نمادین نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال ۸۹ ازدواج کرد. آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است و این زوج یک دختر به نام لنا دارند.

مهریه نیوشا ضیغمی

همسر نیوشا ضیغمی از مدت ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال ۹۳ عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

مهریه جنجالی مهناز افشار؛ بودجه تئاتر ایران یا گل نرگس؟

ماجرای مهریه مهناز افشار وقتی داغ شد که مرضیه برومند مهیریه او را دو برابر بودجه تئاتر ایران دانست. اما افشار با اشاره به شایعاتی که درباره مهریه او و شایعات پیرامون همسرش مطرح بر سر زبانهاست، گفت: اولین بار این صحبت از طرف خانم برومند نازنین مطرح شد که بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعد از آن خانم برومند در افتتاحیه تئاتر لیلی رشیدی از عصبانیت خود در مورد مطرح کردن این حرف معذرت‌خواهی کرد اما رسانه‌ها این موضوع را پوشش ندادند. مهریه من ۱۰ شاخه گل نرگس است.

مهریه عجیب بازیگران زن ایرانی؛ از نیوشا ضیغمی و مهناز افشار تا بهاره رهنما/ تصاویر

مهریه سنتی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 86 با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد اما تابحال هیچ تصویری از همسر خانم بازیگر منتشر نشده است. به گفته بختیاری مهریه او 14 سکه بهار آزادی است

مهریه بهنوش بختیاری

بهاره رهنما و مهریه روحانی!

بهاره رهنما که به تازگی از همسر دوم خدا جدا شده درباره مهریه خود گفته بود: من مهریه ای ندارم اما یک توافق بین ما بود اما همسر من واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق , مسکن ، حضانت فرزند و ... را به من دادند و ما فقط قصد زندگی در آرامش داریم. من تمام چیزهایی را که دلم میخواست در وجود امیرخسرو عباسی بود و خدا امیرخسرو را سر راهم قرار داد.

مهریه عجیب بازیگران زن ایرانی؛ از نیوشا ضیغمی و مهناز افشار تا بهاره رهنما/ تصاویر

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید