دبیرکل حزب ایران قوی رهنمون‎های رهبری را خط قرمز حزب ایران قوی دانست و تاکید کرد: فراهم کردن زمینه بیانیه گام دوم انقلاب، اهداف رهبری و پیشبردهای انقلاب دغدغه اصلی حزب ایران قوی است.

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دغدغه حزب ایران قوی است

به گزارش سلام نو، خشایار نادی، درگفت‌ وگو با خبرنگار« آسیا» ؛ ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: حزب ایران قوی متشکل از جمعی از جوانان حزب اللهی، ولایی، انقلابی و نخبه است که کاملا مستقل ، مردمی، انقلابی و دارای التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه و در سایه رهنمون‌های رهبر فرزانه انقلاب تشکیل شده است.


حزب ایران قوی مردمی و مستقل است


نادی حزب ایران قوی را مردمی و مستقل توصیف کرد و افزود: این حزب به هیچ جناحی وابستگی ندارد و نه اصلاح طلب است و نه اصولگرا و پیگیر مطالبات مردم است؛ همچنین ارائه برنامه تخصصی و راهکارهای نو برای حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت این حزب است.
به گفته این فعال سیاسی، حزب ایران قوی در مردادماه سال ۱۴۰۰ در منزل شهید تهرانی مقدم با حضور جمعی از زنان و مردان نخبه شکل گرفت،هدف از تشکیل این حزب بعد از انتخابات، مشارکت جمعی زنان و مردان نخبه در امور اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور است.


انجام مراحل قانونی تشکیل حزب 


این فعال سیاسی با بیان اینکه تمام مراحل قانونی تشکیل حزب در وزارت کشور انجام شده است، گفت: خوشبختانه مراحل قانونی تشکیل حزب بدون مشکل در حال طی شدن است؛ چراکه خط فکری حزب ما همان خط فکری رهبری و ولایی است و با مساعدت دوستان همه مراحل قانونی تشکیل حزب تا قبل از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری به اتمام می‌رسد.


جهاد تبیین و حمایت از جوانان اولویت حزب است


دبیر کل حزب ایران قوی با بیان اینکه اکنون فعالیت‌های جهادی ما در کشور در حال انجام است، افزود: هدف اصلی ما فراهم کردن زمینه بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین و روشنگری در راستای خدمات جهادی ۴۰ ساله انقلاب است.
به گفته این فعال سیاسی طبق توصیه مقام معظم رهبری باید از جوانان حمایت کرد و امیدواریم این اتفاق در این حزب بیفتد و نقش جوانان در حزب ایران قوی پررنگ باشد. جوانان نخبه در حزب ما در اکثریت هستند و از این جوانان در معاونت‌ها و دبیری استان‌ها و شهرستان ها استفاده خواهد شد و به آنها میدان داده خواهد شد.
نادی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را اولویت کاری حزب ایران قوی عنوان کرد و گفت: ما قصد داریم با تمام توان خود در انتخابات شرکت و مردم را هم به مشارکت در آن تشویق کنیم تا مردم گزینه اصلح و ولایی را انتخاب کنند.


مشارکت در انتخابات یکی از برنامه های میان مدت حزب ایران قوی


وی مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را از برنامه های میان مدت حزب ایران قوی دانست و گفت: سعی ما بر این است تا در تمام رویداد های سیاسی و انتخابات شرکت کنیم و بهترین گزینه را به مردم معرف کنیم. 
این فعال سیاسی،مردمی و مستقل بودن این حزب را وجه تمایز آن با سایر احزاب عنوان کرد و گفت: مردمی بودن ما به این صورت است که همواره مردم در جریان فعالیت‌های حزب ایران قوی قرار می‌گیرند در حالی که سایر احزاب به این موضوع اهمیت نمی‌دهند.


پاسخگویی شاخصه‌ یک حزب واقعی است


نادی، پاسخگویی را از شاخصه‌های یک حزب واقعی دانست و گفت: حزب واقعی، حزبی است که همواره پاسخگو و در عرصه حضور داشته باشد؛ همچنین حمایت‌های آن از دولت با قاعده و نقد آن منصفانه و عاری از هرگونه توهین باشد.
به گفته این فعال سیاسی اگر احزاب به عملکرد دولت مستقر نقد دارند، باید در کنار نقد منصفانه، برنامه جایگزین خود را در همه حوزه ها اعم از اقتصاد، مسکن، اشتغال، معیشت، امور فرهنگی و بانوان ارائه دهند.


انجام امور جهادی حزب در مناطق محروم


نادی با بیان اینکه فعالیت جهادی حزب ایران قوی در کشور به ویژه مناطق محروم در حال انجام است افزود: اولویت ما اقتصاد، معیشت، مسکن و شغل جوانان است و مشکلات کارگران، کشاورزان، معلمان ،هنرمندان، رانندگان و سایر اصناف نیز بررسی می‌شود.
دبیر کل حزب ایران قوی در پایان خاطر نشان کرد:  مشکل مسکن در کشور جدی است از برنامه و نظرات نخبگان استفاده خواهد شد و برای بورس، مسکن و اشتغال برنامه اجرایی ویژه خواهیم داشت و تحت هر شرایطی باید از کارآفرینان و نخبگان حمایت کرد تا در نهایت بتوانیم با خدمت به مردم دل رهبرانقلاب را شاد کنیم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید