در پی پیروزی بایرن‌مونیخ در برابر آینتراخت فرانکفورت در نخستین رقابت‌های بوندسلیگا، هافبک این تیم این بازی را لذت بخش دانست.

 بایرن‌مونیخ در رقابت‌های بوندسلیگا غوغا به پا کرد

به گزارش سلام نو به نقل از سایت رسمی بایرن، فصل جدید رقابت های بوندسلیگا آغاز شد و بایرن مونیخ در بازی نخست این رقابت ها جشنواره گل به راه انداخت و آینتراخت فرانکفورت را با نتیجه ۶ بر یک در هم کوبید.

جاشوا کیمیش گل نخست بایرن را در این بازی به ثمر رساند. او بعد از بازی گفت: امشب بازی لذت بخشی را تجربه کردیم و با قاطعیت هم به پیروزی دست پیدا کردیم، البته متاسفانه نتوانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم و باید به این خاطر خودمان را سرزنش کنیم.

این بازیکن باتجربه ادامه داد: می‌دانستیم که نباید به کوستیچ و کنائوف فضا داد و تا حدود زیادی در این زمینه موفق بودیم. کسب این پیروزی قاطع روحیه و انگیزه ما را بالا خواهد برد. ما به چنین پیروزی نیاز داشتیم و بسیار خوشحالیم که این شروع بسیار خوب را به ثبت رساندیم.

کیمیش درپایان صحبت های خود به ستایش از مربع خط حمله تیمش پرداخت و گفت: سادیو مانه، به همراه توماس مولر، جمال موسیالا و گنابری عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان می دهند که می توانند یک فصل متفاوت را برای ما رقم بزنند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید