دبی فرصت‌های فراوانی برای فعالیت‌های ماجراجویی مانند سافاری در صحرا از طریق تپه‌های شنی طلایی عربی، چتربازی بر فراز جزایر زیبای نخل، غواصی در ریف و غواصی، کایت‌سرفینگ، ویک‌برد و غیره دارد.

مقصدهایی رویایی برای سفر + عکس

جزایر ویرجین بریتانیا - گوهر کارائیب!

مقصدهایی رویایی برای سفر + عکس

به گزارش سلام نو، جزایر ویرجین بریتانیا، قلمروی خارج از کشور بریتانیا، چیزی جز مکانی زیبا و دلربا نیست. این مجمع الجزایر که هنوز بخش عمده‌ای از جزایر دست نخورده است، همه چیزهای زیبا از تپه‌های سرسبز، مناظر سرسبز کوهستانی، سواحل درخشان پر از صخره و کشتی‌های غرق شده محبوب را در خود دارد. سواحل شنی سفید با آب شفاف آبی که در ساحل کف می‌کند، باغ‌های بی‌عیب، کوه‌های سرسبز، گیاهان و جانوران عجیب و غریب و سبک زندگی بی دردسر، جزایر ویرجین بریتانیا را به یکی از مقصدهای ایده آل کارائیب تبدیل کرده است. موقعیت استراتژیک این مجمع الجزایر کارائیب این مکان را تبدیل به یک نقطه داغ برای علاقه‌مندان به قایق رانی و نقطه داغ قایقرانی در جهان کرده است.

سانتورینی، یونان

مقصدهایی رویایی برای سفر + عکس

سانتورینی یک جزیره آتشفشانی است که تنها ۲۰۰ کیلومتر با سرزمین اصلی یونان فاصله دارد. این مکان پس از یک فوران آتشفشانی بزرگ که یک کالدرا ایجاد کرد، شکل گرفت. سانتورینی به خاطر مناظر شگفت‌انگیز، غروب‌های زیبا، عروسی‌های مقصد و آتشفشان فعال مشهور است. ساحل سفید، ساحل قرمز و ساحل سنگریزه سیاه در کاماری از مکان‌هایی هستند که نباید از دست داد.

پراگ، جمهوری چک - یک سفر تاریخی و فرهنگی

مقصدهایی رویایی برای سفر + عکس

پراگ پوشیده از رمز و راز و غرق در تاریخ و فرهنگ غنی، مسلما یکی از زیباترین پایتخت‌های جهان است. این جهان وطنی که همیشه در حال رشد است، ترکیبی از فرهنگ مدرن و باستانی است که با رمانتیسم پراکنده شده است. بیش از یک هزار سال از ساختمان‌ها و تأثیرات معماری را می‌توان در سراسر شهر مشاهده کرد. قلعه پراگ معروف‌ترین جاذبه این شهر است. هر روز تعداد زیادی از گردشگران برای تجربه عظمت کاخ وارد می‌شوند. یک سفر دریایی خصوصی در رودخانه ویستارا چیزی است که از آن لذت خواهید برد و شما را با یک سواری آهسته در مکان‌های مختلفی مانند پل چارلز و تئاتر ملی می‌برد. هر کوچه و گوشه این شهر داستانی منحصر به فرد دارد که در انتظار شنیدن است و این داستان‌ها به هاله معمایی این شهر پر رونق می‌بخشد.

آمالفی، ایتالیا

مقصدهایی رویایی برای سفر + عکس

آمالفی شهری آرام و عجیب که در پای مونت سرتو واقع شده است، بهشتی برای خریداران و خورندگان صرفه جو است. خودتان را با برخی از نفیس‌ترین غذاهای ایتالیایی و لیمونچلو معروف محلی لذت ببرید. تعداد کمی از مقاصد دیگر مانند آمالفی می‌توانند تجربه خرید را ارائه دهند. با سرامیک‌های روشن و رنگارنگ، کاغذهای ریز دست ساز و صندل‌ها و عطرهای دلربا، شما کاملا از انتخاب غافل خواهید شد!! جدای از خرید و غذا، جاذبه‌های برتر آمالفی مانند کلیسای جامع سنت اندرو و کیوسترو دل پارادیزو شاهد تأثیرات معماری دوره قرون وسطی هستند.

انگکور وات، کامبوج

مقصدهایی رویایی برای سفر + عکس

این مجموعه باستانی در حدود ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت دارد. جاذبه اصلی اینجا انگکور وات است که به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین معماری‌ها در سراسر جهان به حساب می‌آید. زمان ساخت آنگکور وات که زمانی معبد هندو بود و اکنون شاهدی بر امپراتوری شگفت‌انگیز خمر است، به قرن دوازدهم باز می‌گردد. کلان سازه این میراث جهانی یونسکو توسط سوریاوارمان دوم ساخته شد که شکل نهایی آن ۳۵ سال طول کشید. قبل از رفتن به معبد مطمئن شوید که لباس‌هایتان شانه‌ها و زانوهایتان را بپوشاند. سعی کنید صبح زود بیدار شوید تا منظره خیره کننده خورشید در حال طلوع پشت مجموعه باستان شناسی را تماشا کنید.

امارات متحده عربی - ابرشهری که هرگز خاموش نمی‌شود!

مقصدهایی رویایی برای سفر + عکس

دبی شهری با چهره‌های متعدد، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این شهر جهانی که بلندترین برج جهان، برج خلیفه است، به‌خاطر معماری مجلل، خطوط افق باورنکردنی و انبوهی از جاذبه‌های گردشگری که رکوردهای بلندترین، طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین را شکسته، شناخته شده است. دبی فرصت‌های فراوانی برای فعالیت‌های ماجراجویی مانند سافاری در صحرا از طریق تپه‌های شنی طلایی عربی، چتربازی بر فراز جزایر زیبای نخل، غواصی در ریف و غواصی، کایت‌سرفینگ، ویک‌برد و غیره دارد.

کلکته، بنگال غربی - شهر شادی

مقصدهایی رویایی برای سفر + عکس

کلکته، دومین شهر بزرگ هند، یک جشنواره دائمی وجود انسان است، همزمان مجلل و محقر، تصفیه شده و دیوانه وار، به طور مشخص آینده نگر، در حالی که به زیبایی در حال زوال است. کلانشهری پر جنب و جوش ۳۵۰ ساله که در سواحل شرقی هند، پایتخت بنگال غربی واقع شده است، در تضادها و مناظر تحمیلی رشد می‌کند. هیچ چیز در این شهر عادی نیست کلکته که به شهر شادی معروف است، به تمام معنا پایتخت هنری، فرهنگی و فکری کشور است. خیابان‌های کلکته زنده، پرهیاهو، آشفته و در عین حال سرشار از زندگی و خلاقیت هستند. این شهر با هدایت روح تسلیم ناپذیر طبقه متوسط خودساخته، ترکیب زیبایی از جذابیت قدیمی دوران استعمار را با فرهنگ نوپایی که در میان ساکنان هزار ساله شهر رشد می‌کند، ایجاد کرده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید