سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول، از شناسایی عاملان اصلی سنگ‌پرانی به خودروها در این شهرستان خبر داد.

ماجرای سنگ‌پراکنی به خودروها در علی‌آباد کتول چه بود؟ + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد کتول جزئیات سنگ‌پراکنی را در این شهرستان به خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی آن تشریح کرد.

سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول در استان مازندران اظهار کرد: متأسفانه طی هفته‌های گذشته افرادی با حضور در محورهای مواصلاتی اقدام به سنگ‌پراکنی کرده و با این کار موجب اخلال در تردد حمل و نقل عمومی شدند.

وی با اشاره به اینکه مراتب به صورت ویژه برای دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت، بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس عاملان اصلی سنگ‌پرانی به خودروها را شناسایی کردند.

 ۵ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد کتول با تأکید بر اینکه طی هماهنگی با مراجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه ۵ نفر ازمتهمان اصلی در مخفیگاه خود دستگیر شدند، متذکر شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

تازیکه با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی جرم محسوب می شود، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد. شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید