نشریه اوژوگو باتوجه به اینکه سوپرکاپ پرتغال بامداد فردا با حضور مهدی طارمی در ورزشگاه «استادیو دی آویرو»، به مصاف توندلا خواهد رفت، عکس طارمی را در جلد اصلی خود منتشر کرده است.

نشریه پرتغالی طارمی را پادشاه مقابل مدعی جدید نامید

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، بامداد فردا از ساعت ۰۰:۱۵ سوپرکاپ پرتغال با حضور مهدی طارمی، ستاره کشورمان آغاز خواهد شد.

طارمی که فصل گذشته نقشی بزرگ در ۲ قهرمانی پورتو داشت، این فرصت را دارد تا با گلزنی در این مسابقه پیش از آغاز فصل جدید یک جام دیگر بدست آورد.

پورتو بامداد فردا در ورزشگاه «استادیو دی آویرو» به مصاف توندلایی خواهد رفت که فصل گذشته با قرار گرفتن در رده هفدهم به دسته پایین تر سقوط کرد.

توندلا فصل گذشته به قهرمانی نرسید و تنها در فینال جام حذفی حضور پیدا کرد. با این حال به دلیل اینکه پورتو هم قهرمان جام حذفی و هم لیگ پرتغال شد، دیدار فینال جام حذفی سال پیش به عنوان سوپرکاپ تکرار خواهد شد.

نشریه اوژوگو در جلد اصلی خود عکس طارمی را کار کرد و با تیتر «پادشاه مقابل مدعی جدید» از تقابل تیم پرافتخار با تیمی با آرزوهای بزرگ پرده برداشت.

عکس| ستاره پرسپولیسی دوباره تیتر یک مطبوعات شد

پورتو در سوپرکاپ پرتغال تاکنون با ۲۲ قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت محسوب می‌شود و باید دید آیا بیست و سومین جام نصیب یاران طارمی خواهد شد یا خیر.

مهدی طارمی در مسابقات پیش فصل نمایش خوبی برای پورتو شد و انتظار می‌رود در بازی سوپرکاپ در ترکیب اصلی قرار گیرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید