در روزهای گذشته اکثر نقاط کشور درگیر سیل شده اند و بر اساس تازه‌ترین گزارش مرکز مدیریت بحران استانداری مازندران پیکر چهار نفر تاکنون در مناطق سیل زده مازندران پیدا شده است و احتمالا ۸ نفر هم مفقود شده اند.

افزایش تعداد جان باختگان و مفقودین سیل در مازندران + ۴ کشته ۸ مفقودی / فیلم

به گزارش سلام نو؛ بر اساس تازه‌ترین گزارش مرکز مدیریت بحران استانداری مازندران در ادامه بررسی خسارت‌های سیل در شهرستان چالوس تاکنون چهار جنازه پیدا شده است و احتمال هشت مفقودی گزارش شده که هفت نفر از هشت مفقودی در منطقه واسکول چالوس از اتباع خارجی هستند

بر اساس این گزارش پیگیری و جستجو برای پیدا کردن این افراد باجدیت در جریان است.

مرکز مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام کرده است ۱۷ روستا در محور فرعی ناتر دلیر شهرستان نور مسدود و روستای پولاد کوه نیز در محاصره سیل است که تلاش‌ها برای بازگشایی راه فرعی این روستا برای ارسال لباس گرم و بسته‌های نان و آب و غذای کنسروی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش خسارت‌ها در شهرستان‌های چالوس، نور، تنکابن و کلاردشت بود و به غیر از شهرستان‌های یاد شده تاکنون از دیگر مناطق استان گزارشی مبنی بر خسارت احتمالی بارش باران شدید و سیلاب به مدیریت بحران استانداری ارائه نشده است.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران نیز امروز جمعه در مناطق سیل زده شهرستان چالوس و نور حضور یافت و در بررسی میدانی بر ضرورت بسیج مجموعه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان برای تسریع در کمک رسانی به مردم خسارت دیده تاکید کرد

او از مدیران خواست تمام تلاش خود را معطوف کنند تا مردم هر چه سریعتر به شرایط عادی برگردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید