البته القای سبک شخصی در یک فضای اجاره‌ای نیاز به خلاقیت بیشتری دارد تا اطمینان حاصل شود که تغییرات ایجادشده دائمی نیستند، اما ارزش زیادی دارد که این کار را برای خودتان انجام دهید.

۴ ایده آسان برای نوسازی و ایجاد تغییر در فضای آشپزخانه

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: هرچقدر هم که آشپزخانه شما عالی و استاندارد باشد، باز هم جایی برای ارتقا و پیشرفت در آن وجود دارد. بسیاری از ما شرایط آن را نداریم که کابینت‌ها و میزها را عوض کنیم تا آشپزخانه‌ی رویایی‌ خود را بسازیم، اما با ایجاد چند تغییر کوچک می‌توانیم آشپزخانه‌ای کاربردی‌تر و زیباتر داشته باشیم.

البته القای سبک شخصی در یک فضای اجاره‌ای نیاز به خلاقیت بیشتری دارد تا اطمینان حاصل شود که تغییرات ایجادشده دائمی نیستند، اما ارزش زیادی دارد که این کار را برای خودتان انجام دهید. برای ایجاد تغییر در آشپزخانه اجارهای، راه‌های زیادی برای القای سبک‌های غیردائمی وجود دارد که میتواند تفاوت زیبایی را در فضایی که شما خانه می‌نامید ایجاد کند.

ساده‌ترین و چشمگیرترین روشهای تغییر آشپزخانه اجارهای

۴ ایده آسان برای نوسازی و ایجاد تغییر در فضای آشپزخانه

  1. به میز و کابینتها، کاغذدیواری رنگی و بافت اضافه کنید

روی کاشی، میز و کابینتها کاغذدیواری قابل جابجایی بچسبانید. کاغذدیواری می‌تواند تفاوت بزرگی بر روی درب‌های کابینت ایجاد کند و با صرف کمترین زمان، رنگ و بافت جذابی به آن اضافه کند.

  1. با نصب قفسه‌ها، جزیره‌ها و میزهای کنسول، فضای ذخیره‌سازی بیشتری دریافت کنید

۴ ایده آسان برای نوسازی و ایجاد تغییر در فضای آشپزخانه

هیچ‌چیز بدتر از آشپزخانه‌ای با فضای محدود نیست. نصب قفسه‌ها می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. قفسه‌های باز می‌توانند فضا را سبک‌تر و مطبوع‌تر جلوه دهند، به‌خصوص در آشپزخانه‌های کوچک‌تر، بنابراین به اضافه کردن قفسه‌های قابل جابجایی و استفاده از کاغذدیواری برای تزئین دیوار پشتی فکر کنید.

اگر از نظر فضای پیشخوان نیز کمبود دارید، یک کابینت جزیره کمجا یا یک میز کنسول را در نظر بگیرید. اگر آشپزخانه اجاره‌ای شما جزیره‌ای ندارد، میتوانید یک کابینت جزیره به آن بیافزایید که فضای پیشخوان بیشتری را برای شما فراهم میکند و قبل جابجایی نیز هست.

  1. برخی از تجهیزات آشپزخانه را تعویض کنید

اضافه کردن دستگیره‌های جدید به کابینت شما می‌تواند جان تازه‌ای به آشپزخانه شما بدهد، حتی اگر کمی هزینهبر باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگیرههای قدیمی را نگه‌دارید و قبل از اینکه خانه را تحویل صاحب‌خانه بدهید، آنها را سر جای خود نصب کنید.

تعویض چیزهایی از قبیل دستگیره در آشپزخانه، یک ارتقاء ساده است که تأثیر زیادی بر ظاهر و احساس یک فضا دارد. این دست گزینه‌ها می‌توانند بی‌پایان به نظر برسند، بنابراین حتماً با توجه به علاقه خود، از ایجاد این تغییرات ساده ولی زیبا غافل نشوید.

  1. با نورپردازی خلاقیت به خرج دهید

وجود نورپردازی در آشپزخانه و در حین پخت‌وپز یک ایده عالی است. نورپردازی زیبایی‌شناسی هر فضایی را تغییر می‌دهد و آشپزخانه هم تفاوتی ندارد. حتی بدون نیاز به تغییر سیم‌کشی و تنها با استفاده از چراغ‌های باتری‌دار در زیر کابینت‌ها، می‌توان یک تغییر فوق‌العاده آسان و چشمنواز ایجاد کرد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید